تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 39948

رئیسی از فعالان نظام بهداشت کشور تقدیر می کند

رئیسی از فعالان نظام بهداشت کشور تقدیر می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فرشیدی، در خصوص جزئیات برگزاری نخستین همایش تجلیل از دستاوردها و تکریم فعالان نظام بهداشت کشور، گفت: این همایش در تاریخ ۲۵ تا ۲۸ مهر ۱۴۰۲ در تهران با هدف تقدیر از دستاوردهای حوزه بهداشت برگزار می‌شود. وی افزود: افتتاحیه همایش با حضور رئیس جمهور برگزار شده و از افرادی

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فرشیدی، در خصوص جزئیات برگزاری نخستین همایش تجلیل از دستاوردها و تکریم فعالان نظام بهداشت کشور، گفت: این همایش در تاریخ ۲۵ تا ۲۸ مهر ۱۴۰۲ در تهران با هدف تقدیر از دستاوردهای حوزه بهداشت برگزار می‌شود.
وی افزود: افتتاحیه همایش با حضور رئیس جمهور برگزار شده و از افرادی که در دو سال اخیر در دولت سیزدهم در زمینه ارتقای سلامت جامعه نقش آفرینی کردند، تقدیر به عمل می‌آید.
فرشیدی ادامه داد: در این همایش درصدد هستیم تا اقداماتی که همکاران ما در شبکه‌های بهداشت و درمان انجام می‌دهند، به سمع و نظر مسئولین کشوری و واحدهایی که به صورت غیرمستقیم با وزارت بهداشت در تعامل هستند، برسانیم.
معاون بهداشت وزارت بهداشت، برگزاری همایش تجلیل از دستاوردها و تکریم فعالان نظام بهداشت کشور در دولت سیزدهم را در واقع رویدادی به منظور آشنا کردن مسئولین و مردم با فعالیت‌ها و اقدامات کارکنان حوزه بهداشت و درمان عنوان و بیان کرد: شرح خدماتی که در سال‌های پس از انقلاب در حوزه بهداشت صورت گرفته و موفقیتی که اکنون در حوزه بهداشت حاصل شده، مانند کاهش مرگ و میر در سنین مختلف و یا کاهش عوارض بیماری‌ها و پیشگیری از بیماری‌های واگیر، ارتقای سلامت جامعه و تمامی عواملی که بر سلامت نقش دارند، از جمله محورهایی است که در همایش مورد توجه و بحث قرار خواهد گرفت.
فرشیدی گفت: همچنین میزگردهایی برگزار خواهد شد و کاشناسان در خصوص مسائل مختلف در حوزه بهداشت و ارزیابی آنچه تاکنون انجام شده و برنامه‌های آتی بحث و تبادل نظر خواهند کرد.
وی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که اخیراً روی داد، همه گیری کووید ۱۹ بود و حوزه بهداشت و درمان کشورمان با سربلندی از این بحران عبور کرد، بنابراین یکی از برنامه‌های این همایش، تقدیر از تلاشگران حوزه سلامت در دوره کرونا است. همچنین، در همایش پیش رو، پنجاهمین سال راه اندازی خانه بهداشت را نیز گرامی می‌داریم.
فرشیدی در پایان گفت: در حاشیه همایش تجلیل از دستاوردها و تکریم فعالان نظام بهداشت کشور در دولت سیزدهم، نمایشگاهی از دستاوردهای حوزه بهداشت نیز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.