تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
کد خبر : 25514

ذهن ثروتمند دوستم مرا پولدار کرد

ذهن ثروتمند دوستم مرا پولدار کرد

یک ذهن ثروتمند، همان ذهنی است که باعث می‌شود ما به موفقیت برسیم. ذهنی که باید برای ثروتمند شدن آن را داشته باشیم. و بتوانیم در آن راستا موفق شویم حوزه هایی که باعث موفقیت بنده شد در این مقاله ذکر شده است امیدوارم بتواند کمک بزرگی به شما بکند. حصیر بامبو حصیرهای بامبو مصنوعی

یک ذهن ثروتمند، همان ذهنی است که باعث می‌شود ما به موفقیت برسیم. ذهنی که باید برای ثروتمند شدن آن را داشته باشیم. و بتوانیم در آن راستا موفق شویم حوزه هایی که باعث موفقیت بنده شد در این مقاله ذکر شده است امیدوارم بتواند کمک بزرگی به شما بکند.

حصیر بامبو

حصیرهای بامبو مصنوعی استحکام کششی بالایی دارند و به دلیل چوب آن که یک ماده تجدید پذیر است ماهیت همسانگری دارد و ممکن است معایبی را نیز در بر داشته باشد. قیمت حصیر بامبو بر اساس کیفیت آن معین می شود و برای ساخت و ساز ساختمانها و دکوراسیونهای داخلی و بیرونی انجام می شود این حصیرها مقاومت و دوام بالایی دارند و با توجه به تعداد تخته مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه مقادیر زیادی از این چوب تهیه می شود که تهدید بالایی برای جنگلهای طبیعی و پایداری محیط زیست شده است و سبب تخریب جنگل و نابودی اکوسیستم به دنبال داشته است. امروزه چوبهای بامبو و سیمول یکی از این رویکردها بوده و می تواند نابودی محیط زیست را به وجود بیاورد. بامبو از قدیمی ترین مصالح ساختمانی بوده که در زمانهای قدیم برای حفاظت و حصار کشی استفاده می شده و نیز برای اهداف تزیینی مورد استفاده قرار گرفته است.

حصیر چوبی اصفهان

با توجه به اینکه اصفهان منطقه ای است که روزانه گردشگران داخلی و خارجی زیادی به این شهر سفر می کنند. حصیر چوبی اصفهان از مشتریان بسیاری برخوردار هستند و در انواع متنوع و گوناگون برای فروش در دسترس قرار گرفته است و از این جهت می تواند حاشیه ی سود خوبی برای فروشندگان و تولیدکنندگان در این زمینه داشته باشد؛ با توجه به اینکه رستوران های سنتی و آلاچیق ها برای استراحت و یا صرف غذا در این شهر زیاد است حصیر و ملزومات آن می تواند گزینه ی مناسبی برای طراحی و دیزاین اینگونه محیط ها باشد.

تامین کنندگان زیادی از انواع و اقسام حصیر ها در شهر اصفهان مشغول به فعالیت در این زمینه می باشند. یکی دیگر از کاربرد ها و مزایای حصیر جلوگیری از تابش آفتاب و ایجاد نوعی عایق یا به طور دقیق تر سایبان برای وسایل سرمایشی به مثابه کولر است .

حصیر چوبی دست دوم

یکی از الیافهای گیاهی که با درهم پیچیدن و قرار گرفتن رشته های چوب بر روی یکدیگر قرار می گیرند و می توان با هنر دست مدلهای مختلفی را به نمایش گذاشت به حصیر چوبی دست دوم اشاره نمود که به صورت بامبو و رولی در بازارهای فروش قابل مشاهده هستند.

حصیرهای چوبی با نقش و طرحهای سنتی بر دست هنرمندان مدلها و اشکال مختلفی نظیر زیر انداز، سفره، سبد، پرده و ظروف اشاره نمود که دارای ابعاد و اندازه های متفاوت بوده و با توجه به کارایی و سلیقه ی مشتری خریداری می شوند. حصیر چوبی بسیار سبک بوده و در حمل و جابه جایی بسیار راحت انجام می شود و به دلیل طول عمر بالا می توان تا سالیان سال از آن استفاده نمود.

این حصیرها در برابر اصابت نور خورشید در مدت زمان طولانی به هیچ عنوان پوسیده نمی شوند و یکی از کار راه انداز ترین محصولات به شمار می روند. معمولا دارای قیمتهای مناسبی هستند و نوع پرده ی آن از قدیم الایام برای خنک نگه داشتن فضای منزل در مقابل درب ورودی و یا پنجره نصب می کردند و سبب می شد تا گرما و حرارت به داخل نفوذ نکند و مکان را خنک نگه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.