تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 40947

دوره مجازی آموزش سینمای مستند برگزار می‌شود

دوره مجازی آموزش سینمای مستند برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، مرکز گسترش در راستای توسعه عدالت آموزشی، توجه به آموزش در استان‌ها و کشف استعدادهای تازه به زودی دوره مجازی آموزش سینمای مستند را برای دانشجویان و علاقه‌مندان این حوزه برگزار می‌کند. کمیته طراحی درس‌ها و آموزش‌ها شامل احمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، مرکز گسترش در راستای توسعه عدالت آموزشی، توجه به آموزش در استان‌ها و کشف استعدادهای تازه به زودی دوره مجازی آموزش سینمای مستند را برای دانشجویان و علاقه‌مندان این حوزه برگزار می‌کند.
کمیته طراحی درس‌ها و آموزش‌ها شامل احمد ضابطی جهرمی، رامتین شهبازی، مهرداد اسکویی و حامد شکیبانیا به زودی درس‌ها، شیوه آموزش و ترم‌ها را ارایه می‌کند و با نهایی شدن شیوه نامه، نحوه آموزش و شرایط ثبت نام و … اعلام می‌شود.
در جلسه مشترک کمیته طراحی دروس و محمد حمیدی مقدم مدیر عامل مرکز گسترش و سیدمجید رحیمی مدیر پژوهش و امور استان‌های مرکز که دوشنبه ۸ آبان ماه در مرکز گسترش برگزار شد، حاضران نکات مورد نظر و پیشنهادهایشان درباره نحوه تدریس، درس‌ها و ویژگی‌های این دوره را اعلام کردند و مقرر شد با برنامه‌ریزی‌های بعدی، تا بهمن ماه ۱۴۰۲، شیوه‌نامه این دوره تهیه و درباره آن اطلاع رسانی شود.
این دوره زیر نظر واحد پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی برگزار می‌شود. بخشی از دوره به صورت آنلاین و بخشی دیگر حضوری است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.