تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 47498

دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در انتخابات مجلس

دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در انتخابات مجلس

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، جامعه ورزش و جوانان از مردم برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آورد. علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی: جمهوری اسلامی ایران قدرتش را پس از خدا و اهل‌ بیت از مردم می‌گیرد چون یک حکومت مردمی است و تمام

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، جامعه ورزش و جوانان از مردم برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آورد. علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی: جمهوری اسلامی ایران قدرتش را پس از خدا و اهل‌ بیت از مردم می‌گیرد چون یک حکومت مردمی است و تمام ارکان جمهوری اسلامی ایران را مردم مشخص می‌کند. خواهش من از مردم عزیز ایران این است که در انتخابات حضور گسترده و مشارکت فعال داشته باشند تا کسی که دوست دارند، وارد مجلس کنند. هر چقدر آن آدم قوی‌تر باشد، ایران ما قوی‌تر می‌شود. اگر شما رای ندهید، کسی می‌آید که شاید شما نمی‌خواستید و ۴ سال نماینده شما می‌شود. خواهش من این است که کسی را که خودتان دوست دارید و به آن اعتماد دارید و مستقل و خداشناس است انتخاب کنید تا به مملکت و همه مردم خدمت کند. امیدوارم در اسفندماه حضور وسیع مردم را در انتخابات ببینیم.
حسین گلستانی عضو تیم ملی والیبال نشسته:
از آحاد مردم و هم‌وطنان می‌خواهم پای صندوق‌های رای برای پیشرفت و سرافزاری کشورمان حضور داشته باشند.
حسن جانفشان عضو تیم ملی پاراتنیس:
وظیفه شرعی و قانونی خود می‌دانم که در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت می‌کنم. وظیفه شرعی و قانونی ملت ایران است که برای آینده خود تصمیم بگیرند. همانطور که در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مردم شرکت بسیار خوبی داشتند، انتظار می‌رود که ملت شریف ایران در انتخابات، پای صندوق‌های رای رفته و اقتدار و ایرانی بودن خودشان را ثابت کنند و برای مشارکت در آینده، به افراد اصلح رای دهند. از کلیه ورزشکاران و جامعه ورزش می‌خواهم پای صندوق‌های رای حاضر شده و برای آینده خودشان و کشور تصمیم بگیرند و فرد اصلح را راهی مجلس کنند.
اسدالله عظیمی قهرمان پاراالمپیک در رشته دوومیدانی:
من در دوران ورزشی خود توانستم ۷ مدال طلا، ۷ نفره و ۳ برنز در مسابقات مختلف کسب کنم و به عنوان مسن‌ترین ورزشکار در کشور ایران در سن ۵۸ سالگی طلای المپیک ریو و در ۶۴ سالگی مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی را کسب کنم. در انتخابات پیش رو مردم به این نکته توجه داشته باشند که حفظ نظام مقدس و اقتدار آن از واجبات است و این امر مهم در گرو مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است. من به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش و ایثارگری از تمام آحاد مردم دعوت می‌کنم با حضور حداکثری خود در انتخابات پیش‌ رو بار دیگر به دشمنان ثابت کنند که پای نظام و انقلاب خود هستند و خواهند بود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.