تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
کد خبر : 40294

دستگیری ۶ شکارچی غیرمجاز در کویر شاهرود

دستگیری ۶ شکارچی غیرمجاز در کویر شاهرود

سرهنگ علیرضا شائینی ۲۹ مهرماه بااعلام این خبر اظهار کرد: در پی گشت زنی هدفمند و رصد اطلاعاتی کویر، ماموران انتظامی بخش بیارجمند شاهرود به همراه اکیپی از یگان تکاوری و محیط زیست متوجه تردد مشکوک گروهی از افراد در منطقه بیارجمند شدند. وی به شناسایی و دستگیری ۶ نفر شکارچی غیرمجاز توسط پلیس این

سرهنگ علیرضا شائینی ۲۹ مهرماه بااعلام این خبر اظهار کرد: در پی گشت زنی هدفمند و رصد اطلاعاتی کویر، ماموران انتظامی بخش بیارجمند شاهرود به همراه اکیپی از یگان تکاوری و محیط زیست متوجه تردد مشکوک گروهی از افراد در منطقه بیارجمند شدند.
وی به شناسایی و دستگیری ۶ نفر شکارچی غیرمجاز توسط پلیس این شهرستان اشاره کرد و افزود: یکی از شکارچیان قصد درگیری با ماموران را داشت که بلافاصله با عکس العمل به موقع و شلیک گلوله پلیس زمین گیر شد.
این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از خودرو شکارچیان دستگیر شده تعداد دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، کشف و ضبط شد.
سرهنگ شائینی با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی ،شدند تصریح کرد: پلیس با افرادی که اقدام به شکار غیر قانونی و صدمه زدن به محیط زیست می‌کنند با جدیت برخورد خواهد کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شهروندان خواست: تا به جهت حفاظت از محیط زیست در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.