تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
کد خبر : 35049

دستگیری ۱۶ نفر از اراذل و اوباش در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان نور

دستگیری ۱۶ نفر از اراذل و اوباش در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان نور

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار”حسن مفخمی شهرستانی” با اعلام این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی چهارمین  مرحله از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با به کارگیری تیم های عملیاتی استان در حوزه های امنیتی و انتظامی، اجتماعی ، فرهنگی ، اطلاعاتی ، انتظامی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار”حسن مفخمی شهرستانی” با اعلام این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی چهارمین  مرحله از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با به کارگیری تیم های عملیاتی استان در حوزه های امنیتی و انتظامی، اجتماعی ، فرهنگی ، اطلاعاتی ، انتظامی و ترافیکی در شهرستان نور به اجرا در آمد.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی محله محور و در حوزه های مختلف ماموریتی پلیس به اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح ۵  قاچاقچی ، ۳۰ عامل افیونی و ۵۲ معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع ۲۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.
سردار مفخمی از  عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار کرد: با دستگیری ۲۹  سارق و مالخر مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از جمله ۴ دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی سرقتی از آنان کشف شد .
این مقام انتظامی  به کشف ۸ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این طرح نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه پلیس راه و راهنمایی و رانندگی ۷۵ خودرو و ۳۱ دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح توقیف شدند.
وی همچنین از دستگیری ۱۲۵ متهم تحت تعقیب مرجع قضائی خبر داد و بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا بالغ بر ۶۰ تن چوب جنگلی ،۲۴ هزار نخ سیگار، ۴ دستگاه موتورسیکلت و مقادیر قابل توجهی کالای خارجی قاچاق در این شهرستان کشف شد.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به دستگیری ۱۶ نفر از اراذل و اوباش سطح یک در این عملیات، یادآور شد: در اجرای طرح ناظر ۱۹ خودرو به صورت فیزیکی توقیف و برای ۹۱۶ خودرو نیز پیامک هشداری ارسال شد.
سردار مفخمی با اشاره به طرح نظارت الکترونیکی اماکن عمومی، تصریح کرد: ضمن ثبت و ارسال پیام تذکر برای ۳۸۶ واحد صنفی در حوزه عفاف و حجاب  ۱۱ واحد صنفی متخلف پلمب و متصدیان آن به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان مازندران در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: امروز اگر دشمن در جبهه فرهنگی برنامه ریزی کرده، با همت و تلاش همه مردم عزیز و با همت و تلاش عزیزان ما در دستگاه های امنیتی این توطئه ها نقش بر آب خواهد شد  .
وی با قدردانی از همه عزیزانی که در اجرای این طرح همکاری داشته اند افزود: تمام تلاش ما بر این است تا امنیتی در خور شان و منزلت مردم عزیز و مسافرانی که وارد این استان می شوند  که ولی نعمتان ما هستند در سراسر استان هدیه کنیم و این وظیفه و تکلیف ماست .
سردار مفخمی به عزم قاطع پلیس استان در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی اشاره کرد و از مردم خواست؛ برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخطی و قانون شکنی از سوی افراد هنجارشکن مراتب را سریعا به پلیس اطلاع دهند .
در پایان اجرای این طرح رزمایش فرهنگی و اجتماعی با حضور یگان های مجری طرح در سواحل شهرستان نور به اجرا در آمد .
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.