تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
کد خبر : 43481

در هفته ششم لیگ بسکتبال برتر زنان چه گذشت؟

در هفته ششم لیگ بسکتبال برتر زنان چه گذشت؟

به گزارش ایسنا، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال زنان، نکوداشت زنده‌یاد محمود مشحون، جمعه، ۲۴ آذرماه، با برگزاری سه دیدار دنبال شد. تمامی دیدارهای این هفته با یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت محمود مشحون، رئیس سابق و فقید فدراسیون بسکتبال، برگزار شدند. در اولین دیدار این هفته داتیس یزد و کنکو تهران به

به گزارش ایسنا، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال زنان، نکوداشت زنده‌یاد محمود مشحون، جمعه، ۲۴ آذرماه، با برگزاری سه دیدار دنبال شد. تمامی دیدارهای این هفته با یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت محمود مشحون، رئیس سابق و فقید فدراسیون بسکتبال، برگزار شدند.
در اولین دیدار این هفته داتیس یزد و کنکو تهران به رقابت پرداختند که داتیس موفق شد ۵۲ بر ۴۹ مقابل کنکو به پیروزی برسد. زهرا رحیمیان با شش امتیاز، هفت ریباند، دو پاس گل و کارایی ۱۰ به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.
در دیگر دیدار این هفته گروه بهمن تهران مقابل تیم آکادمی بسکتبال سحر به میدان رفت و ۷۲ بر ۵۶ حریفش را مغلوب کرد. مهلا عابدی با ۱۳ امتیاز، ۹ ریباند، سه توپ‌ربایی و کارایی ۲۳ بهترین بازیکن این دیدار شناخته شد.
در آخرین مسابقه هم تیم ستاد گاز تهران میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود و با نتیجه ۶۳ بر ۴۳ نتیجه را واگذار کرد. پریسا کرمی با ۱۸ امتیاز، شش ریباند، هفت پاس گل و کارایی ۲۰ بهترین بازیکن این دیدار بود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.