تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
کد خبر : 30883

در صورت برگزاری انتخابات بنی گانتس می‌تواند ائتلاف حاکم رژیم صهیونیستی را تشکیل دهد

در صورت برگزاری انتخابات بنی گانتس می‌تواند ائتلاف حاکم رژیم صهیونیستی را تشکیل دهد

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، بر اساس نظرسنجی روزنامه معاریو رژیم صهیونیستی در صورتی که اکنون انتخابات در اراضی اشغالی برگزار شود، بنی گانتس، وزیر جنگ سابق این رژیم و رئیس حزب “وحدت ملی” قادر است ائتلاف حاکم را تشکیل دهد. این ائتلاف می‌تواند ۶۹ کرسی به دست بیاورد و

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، بر اساس نظرسنجی روزنامه معاریو رژیم صهیونیستی در صورتی که اکنون انتخابات در اراضی اشغالی برگزار شود، بنی گانتس، وزیر جنگ سابق این رژیم و رئیس حزب “وحدت ملی” قادر است ائتلاف حاکم را تشکیل دهد. این ائتلاف می‌تواند ۶۹ کرسی به دست بیاورد و متشکل از احزاب “وحدت ملی، آینده‌ای هست، اسرائیل خانه ما، جبهه رشد، حزب کارگر و میرتس” است.
حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با حزب “وحدت ملی” به رهبری بنی گانتس ۲۶ کرسی به دست می‌آورند و این نشان دهنده ادامه پایین آمدن شانس حزب لیکود در نظرسنجی‌ها است.
طبق این نظرسنجی حزب آینده‌ای هست با رهبری یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم‌ صهیونیستی ۱۹ کرسی به دست می‌آورد. حزب قدرت یهود به رهبری ایتامار بن گویر، وزیر “امنیت ملی” رژیم صهیونیستی در این نظرسنجی تنها چهار کرسی به دست آورد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.