تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳
کد خبر : 34665

درگیری شدید بین پلیس رژیم صهیونیستی و مخالفان لایحه جنجالی اصلاحات قضایی

درگیری شدید بین پلیس رژیم صهیونیستی و مخالفان لایحه جنجالی اصلاحات قضایی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از رسانه‌های صهیونیستی، امروز دوشنبه درگیری شدیدی بین پلیس رژیم صهیونیستی و مخالفان طرح جنجالی کابینه نتانیاهو درباره اصلاحات قضایی که از آن به عنوان «کودتای قضایی» یاد می‌کنند، صورت گرفته است. این درگیری همزمان با ورود چند معترض به ساختمان کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی)

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از رسانه‌های صهیونیستی، امروز دوشنبه درگیری شدیدی بین پلیس رژیم صهیونیستی و مخالفان طرح جنجالی کابینه نتانیاهو درباره اصلاحات قضایی که از آن به عنوان «کودتای قضایی» یاد می‌کنند، صورت گرفته است.
این درگیری همزمان با ورود چند معترض به ساختمان کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) برای جلوگیری از تصویب قرائت اولیه لایحه اصلاحات قضایی صورت گرفته است.
پیشتر مخالفان کابینه نتانیاهو هشدار داده بودند که برای برگزاری بزرگترین راهپیمایی اعتراضی علیه لایحه تغییرات قضائی در روز سه‌شنبه آماده می‌شوند و در صورتی که قرائت اول این لایحه که آنها آن را «توقف عقلانیت» می‌نامند، در روز دوشنبه در کنست به تصویب برسد، این راهپیمایی بزرگ روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.
پارلمان رژیم صهیونیستی روز دوشنبه ۱۹ تیر، اولین جلسه رای‌گیری درباره لایحه‌ای که بخشی از اختیارات دادگاه عالی را محدود خواهد کرد، برگزار کرده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.