تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
کد خبر : 31011

درخواست رکورددار پرتاب نیزه از وزیر: به ما هم اهمیت بدهید

درخواست رکورددار پرتاب نیزه از وزیر: به ما هم اهمیت بدهید

به گزارش ایسنا، فصل رقابت‌های فضای باز دوومیدانی با جام رمضان آغاز شد و فدراسیون دوومیدانی تعدادی از ورزشکاران را دعوت کرد تا در چند ماده به رقابت با هم بپردازند. علی فتحی‌گنجی رکورددار پرتاب نیزه ایران رکورد ملی این ماده را که پیش از این با ۷۶.۶۵ متر در اختیار خودش بود، با ثبت

به گزارش ایسنا، فصل رقابت‌های فضای باز دوومیدانی با جام رمضان آغاز شد و فدراسیون دوومیدانی تعدادی از ورزشکاران را دعوت کرد تا در چند ماده به رقابت با هم بپردازند.
علی فتحی‌گنجی رکورددار پرتاب نیزه ایران رکورد ملی این ماده را که پیش از این با ۷۶.۶۵ متر در اختیار خودش بود، با ثبت حدنصاب ۷۷.۱۱ متر ارتقاء داد.
فتحی‌گنجی در مورد رکوردشکنی خود در اولین مسابقه فضای باز سال ۱۴۰۲ به ایسنا گفت: خدا را شکر طی هفت، هشت ماه گذشته سخت تمرین کردم و اولین مسابقه را به خوبی گذراندم. نتیجه قابل قبولی گرفتم و فدراسیون هم به این نتایج نگاه خوبی دارد. رکورد ۷۷ متر در ابتدای فصل  یعنی چند ماه آینده و لیگ بالای ۸۰ متر می‌شود.
او با اشاره به بازی‌های آسیایی هانگژو در مورد احتمال حضورش در تیم اعزامی گفت: از رکوردم راضی نیستم و دوست دارم با رکورد بهتری به بازی‌های آسیایی بروم اما امیدوارم در لیست اعزامی باشم و مدال بگیرم.
رکورددار پرتاب نیزه ایران به تمرینات خود در ورزشگاه آفتاب انقلاب اشاره و بیان کرد: در صورت امکان اردویی در کاشان هم برگزار می‌کنم تا کنار آقای بادپی مربی‌ام باشم. برنامه‌ریزی خوبی را با هم انجام داده‌ایم که آخرش به مدال ختم می‌شود. شرایط خوبی در آفتاب انقلاب هم دارم و خوابگاه‌ها تعمیر شده است. البته نمی‌گویم امکاناتم در حد رقبایم است که در آمریکا و فنلاند تمرین می‌کنند اما با روحیه و اراده برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شویم. سعی می‌کنیم با امکانات موجود تلاش کنیم.
فتحی‌گنجی با خطاب قرار دادن حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان خواستار حمایت از رشته دوومیدانی شد و گفت: رشته ما رکوردی و سخت است. فدراسیون زحمت می‌کشد اما از نظر مالی تامین نیست. آقای سجادی دوومیدانی کار بوده، نگاهی به ما داشته باشد تا حداقل چند مدال در بازی‌های آسیایی داشته باشیم. بچه‌ها استعداد دارند و با کمترین امکانات بهترین نتیجه را گرفتند. پرتابی‌ها در این مسابقه ثابت کردند توانایی کسب مدال در بازی‌های آسیایی را دارند. نه بیشتر اما در حد رشته‌های دیگر به ما کمک کنند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.