تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 46616

درخشش بانوان تکواندو کار جیرفتی بر سکوهای بین المللی 

درخشش بانوان تکواندو کار جیرفتی بر سکوهای بین المللی 

معین سعیدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری مسابقات تکواندو بین المللی در کشور ترکیه و اعزام رزمی کاران شهرستان جیرفت به این دوره از مسابقات اظهار کرد: مسابقات تکواندو بین المللی ترکیه در شهر آنتالیا با حضور  ۲۵۰ تکواندو کار از سراسر دنیا برگزار شد. وی افزود: در این دوره

معین سعیدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری مسابقات تکواندو بین المللی در کشور ترکیه و اعزام رزمی کاران شهرستان جیرفت به این دوره از مسابقات اظهار کرد: مسابقات تکواندو بین المللی ترکیه در شهر آنتالیا با حضور  ۲۵۰ تکواندو کار از سراسر دنیا برگزار شد.
وی افزود: در این دوره از مسابقات نرجس شریفی و بشری ایزدی فر دو بانوی تکواندو کار جیرفتی در تیم اعزامی جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.
رئیس هیات تکواندوی جیرفت با اشاره به درخشش دو بانوی جیرفتی در این دوره از  مسابقات افزود: خانم ها شریفی و ایزدی فر به ترتیب در این دوره از مسابقات موفق به کسب مدال طلا و  نقره شدند.
سعیدی ضمن تبریک موفقیت این دو ورزشکار به مردم شهرستان جیرفت، حمایت مسئولان از ظرفیت‌های ورزشی بخصوص بانوان مورد تاکید قرار داد و گفت: از مسئولان و سرمایه‌گذاران تقاضا داریم به ورزش‌های رزمی و انفرادی توجه ویژه کنند زیرا این منطقه سرشار از استعداد است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.