تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 47484

درخشش امیر غفور در شب پیروزی یاران جواد کریمی در لیگ والیبال رومانی

درخشش امیر غفور در شب پیروزی یاران جواد کریمی در لیگ والیبال رومانی

به گزارش ایسنا، در لیگ والیبال رومانی دو تیم والیبال دینامو بخارست و رپید بخارست به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود رپید بخارست تمام شد. این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۷ به سود

به گزارش ایسنا، در لیگ والیبال رومانی دو تیم والیبال دینامو بخارست و رپید بخارست به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود رپید بخارست تمام شد. این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۷ به سود والیبال رپیبد بخارست به اتمام رسید.
امیر غفور ستاره و اسطوره والیبال ایران که در سال جاری برای تیم والیبال رپید بخارست بازی می‌کند در این رقابت در هر سه ست برای تیمش به میدان رفت و با کسب ۱۷ امتیاز بهترین بازیکن تمیش نام گرفت تا علاوه بر درخشش در این رقابت، برد را به تیمش تقدیم کند.
همچنین در تیم دینامو بخارست محمد بربست بازیکن ایرانی در دوست نخست برای تیمش بازی کرد و تنها به کسب ۲ امتیاز بسنده کرد.
در دیگر بازی‌های برگزار شده در لیگ والیبال رومانی، آرکادا گالاتی ۳ بر صفر براسو را شکست داد. این رقابت در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۳ به سود والیبال آرکادا گالاتی تمام شد. در این بازی جواد کریمی پاسور تیم ملی والیبال ایران در سه ست برای تیم والیبال آرکادا گالاتی بازی کرد و توانست چهار امتیاز کسب کند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.