تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 44981

دختر تیرانداز المپیکی: با شرایط موجود شاید سهمیه بگیریم اما برای المپیک کافی نیست

دختر تیرانداز المپیکی: با شرایط موجود شاید سهمیه بگیریم اما برای المپیک کافی نیست

به گزارش ایسنا، فاطمه امینی ملی‌پوش تیراندازی بعد از کسب سهمیه المپیک پاریس اظهار کرد: خداراشکر در مسابقات قهرمانی آسیا در بخش انفرادی تفنگ ۱۰ متر فینالیست و در فینال ششم شدم و توانستم سهمیه پاریس را کسب کنم. در بخش تیمی هم همراه سلیمانی و کرمزاده مدال برنز این مسابقات را گرفتیم‌. وی در

به گزارش ایسنا، فاطمه امینی ملی‌پوش تیراندازی بعد از کسب سهمیه المپیک پاریس اظهار کرد: خداراشکر در مسابقات قهرمانی آسیا در بخش انفرادی تفنگ ۱۰ متر فینالیست و در فینال ششم شدم و توانستم سهمیه پاریس را کسب کنم. در بخش تیمی هم همراه سلیمانی و کرمزاده مدال برنز این مسابقات را گرفتیم‌.
وی در خصوص سطح مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا اظهار کرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود و تمام حریفان آسیایی آمده و پر قدرت حضور داشتند و ما هم تمام تلاش خود را کردیم که با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کنیم. نزدیک یک سال است که به صورت منظم در اردوهای آماده سازی هستیم و علاوه بر تمرینات تیراندازی، تمرینات ذهنی و بدنسازی نیز انجام دادیم که از همه نظر آمادگی‌های کامل را کسب کنیم. 
وی افزود: یک سری مشکلات و کمبودهایی وجود داشته که علی رغم تلاش‌های فراوان فدراسیون و مربیان، بر طرف نشده‌اند. ما با وجود این شرایط تمام تلاش خود را کردیم تا نتایج خوبی به دست آوریم. شاید با این شرایط سهمیه المپیک کسب کنیم یا مدال بگیریم ولی قطعا برای حضور موفق در المپیک کافی نیست.
دختر المپیکی ایران گفت: تیراندازی رشته حساس و تجهیزات محور است و ما باید پا به پای رقبا پیش برویم تا بتوانیم حضور موفق در رویدادهای پیش رو به خصوص المپیک، داشته باشیم. از کمیته ملی المپیک درخواست می‌کنم که از فدراسیون تیراندازی حمایت بیشتری انجام دهد تا بتوانیم آمادگی‌های لازم را برای کسب نتایج خوب در سایر مسابقات داشته باشیم.
وی افزود: از الان تمرینات خود را با جدیت بیشتری دنبال می‌کنیم و طبق برنامه‌ریزی مربیان پیش می‌رویم تا آمادگی‌های لازم را کسب کنیم. 
امینی در پایان گفت: اول از همه از خانواده عزیزم که در این مسیر مرا حمایت کردند و انگیزه دادند تشکر می‌کنم. امیدوارم توانسته باشم بخشی از زحمات آنها را جبران کنم. همچنین از مربیانم به خصوص خانم طالبی و آقای قربانی، ریاست فدراسیون که تلاش کردند با همه مشکلات ما را در بهترین شرایط به مسابقات اعزام کنند، قدردانی کنم. امیدوارم توانسته باشم با کسب سهمیه همه این عزیزان و مردم کشورم را خوشحال کرده باشم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.