تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 25052

داورزنی در مورد برکناری “خوش‌خبر” چه گفته بود؟ + فایل صوتی

داورزنی در مورد برکناری “خوش‌خبر” چه گفته بود؟ + فایل صوتی

به گزارش ایسنا، محمدرضا داورزنی، ‌رئیس فدراسیون والیبال در مصاحبه‌ای با ایسنا در مورد برکناری امیر خوشخبر از سرپرستی تیم ملی توضیحاتی ارائه داد و در پاسخ به آخرین سوال خبرنگار ایسنا در مورد خوشخبر مبنی بر اینکه  در تیم ذهنیت چند دستگی وجود داشته است؟ گفت: “چند دستگی نه. بازیکنان ما هم از شهرهای

به گزارش ایسنا، محمدرضا داورزنی، ‌رئیس فدراسیون والیبال در مصاحبه‌ای با ایسنا در مورد برکناری امیر خوشخبر از سرپرستی تیم ملی توضیحاتی ارائه داد و در پاسخ به آخرین سوال خبرنگار ایسنا در مورد خوشخبر مبنی بر اینکه  در تیم ذهنیت چند دستگی وجود داشته است؟ گفت: “چند دستگی نه. بازیکنان ما هم از شهرهای مختلفی هستند. چهار، پنج بازیکن آذری و تعدادی مازندرانی هستند. سرپرست تیم هم آذری است(خوش‌خبر). وقتی این حس به وجود می‌آید که گرایش سرپرست تیم به آذری‌ها بیشتر و به مازنی‌ها کمتر است، تیم را دچار مشکل می‌کند. برای سرپرست مهم نیست چون همه بازیکنان ایرانی هستند و وظیفه‌اش را برای تک تک این بازیکنان انجام می‌دهد. وقتی این تصور به وجود می‌آید که به عنوان مثال به آذری‌ها بیشتر سرویس داده می‌شود و به مازنی‌ها نه، هرچند این تصور غلطی است اما وقتی به آن دامن زده می‌شود تیم را دچار مشکل می‌کند. برای همین ترجیح دادیم این فضا و ذهنیت را تغییر بدهیم و به آرامش نسبی در تیم برسیم.”
بیشتر بخوانید:
ناراحتی موسوی برای کاپیتانی و دعوت به تیم ملی بود/ بازنشستگی‌ام ربطی به حوزه پولادگر ندارد
اما اظهارنظر داورزنی در گفتگو با ایسنا باعث ایجاد واکنش‌های مختلفی از سوی خبرگزاری‌ها و کانال‌های والیبالی شد. بهروز عطایی سرمربی تیم ملی هم در مصاحبه‌ای در این مورد گفت:” به هر حال از این اتفاق می‌توان برداشت‌های مختلفی انجام داد اما دلیل اینکه همکاری آقای خوشخبر با تیم ملی ادامه پیدا نکرد به خاطر تبعیض بین بازیکنان نبود. ما ارتباط دو جانبه خوبی داشتیم اما مدل کار من با مدل کاری او تفاوت داشت. ”
واکنش‌ها به این مصاحبه موجب شد که فدراسیون والیبال توضیحی پس از  صحبت‌های داورزنی با ایسنا منتشر کند و اعلام کند: “موضوعی که در خصوص جدایی خوش‌خبر از تیم ملی عنوان شده، حقیقت ندارد و زاییده برداشت‌ها و تفکرات شخصی برخی افراد است.”
در همین رابطه ایسنا برای اینکه نشان دهد در این مصاحبه دقت و صحت مطالب را رعایت کرده است، بخشی از فایل مصاحبه با داورزنی را که در مورد برکناری خوشخبر است، منتشر می‌کند که در ادامه می‌شنوید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3 audio/ogg

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.