تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
کد خبر : 13075

خوزستان در تنیس‌روی‌میز کشور مطرح است / موفقیت‌های فدراسیون به سادگی به دست نیامده‌اند

خوزستان در تنیس‌روی‌میز کشور مطرح است / موفقیت‌های فدراسیون به سادگی به دست نیامده‌اند

مهرداد علی‌ قارداشی در حاشیه مجمع سالانه هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد:‌ مجامع استان‌ها برای تایید عملکرد اداری، مالی و فنی بایبد هرسال برگزار شود که در این مجمع نیز عملکرد اداری، مالی و فنی مرود تایید اعضای مجمع قرار گرفت. ضمن این‌که هدایای فدراسیون جهانی برای شهرهای درگیر با سیل خوزستان

مهرداد علی‌ قارداشی در حاشیه مجمع سالانه هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد:‌ مجامع استان‌ها برای تایید عملکرد اداری، مالی و فنی بایبد هرسال برگزار شود که در این مجمع نیز عملکرد اداری، مالی و فنی مرود تایید اعضای مجمع قرار گرفت. ضمن این‌که هدایای فدراسیون جهانی برای شهرهای درگیر با سیل خوزستان در سال 98، امروز در حاشیه این مجمع توزیع شد.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: قرار است امروز از یک کارخانه چوب در شهر دزفول نیز بازدید داشته باشیم تا با آن‌ها برای تولید میزِ تنیس‌روی‌میز به توافق برسیم و شاید بتوانیم از کمک‌های مالک کارخانه به عنوان خَیر برای کمک به هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان بهره‌مند شویم.

رییس فدراسیون تنیس‌روی‌میز درباره وضعیت این رشته در خوزستان نیز گفت: خوزستان همیشه در تنیس‌روی‌میز کشور مطرح بوده است و ورزشکاران خوبی در بخش دختران و پسران و همچنین رشته پاراتنیس‌روی‌میز دارد. خوزستان اخیر در آبادان میزبان مسابقات دور مقدماتی تیم‌ملی در بخش آبادان بود و این استان میزبانی‌های خوبی را گرفته است. ضمن این‌که خوزستان به واسه آقای بابادی‌وند دارای کرسی بین‌المللی است و آقای علوی از استان هدایت تیم پاراتنیس‌روی میز خوزستان را در مسابقات آسیایی بحرین برعهده داشت. در مجموع خوزستان در بخش‌های مختلف ظرفیت و پتانسیل خوبی دارد که باید تلاش کنیم این ظرفیت ارتقا پیدا کند.

وی درباره اهم برنامه‌های پیش‌روی فدراسیون نیز عنوان کرد: سه اعزام به عمان، قطر و عراق داریم. همچنین سه مسابقه مهم جهانی در چین و مسابقات کشورهای آسیایی و بازی‌های آسیایی را در پیش داریم. علاوه بر این به مسابقت پاراآسیایی و نوجوانان و جوانان آسیا هم اعزام خواهیم داشت.

قارداشی گفت: شرایط به خاطر کرونا ویژه و خاص است اما فدراسیون تنیس‌روی‌میز با موفقیت‌هایی که در بخش‌های مختلف مثل کسب کرسی دبیر کلی آسیا داشت، کار فوق‌العاده انجام داده است که با تدبیر، تربیت و حمایت نیرو محقق شده و به سادگی به دست نیامده‌اند. به هر حال کسب مدال طلا و برنز هوبس جهان و کسب مدال جهانی در بخش دختران در ورزش‌های توپی و راکتی نیز با برخی رشته‌ها متفاوت است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.