تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
کد خبر : 26139

پارکتی که من را به ثروت زیادی رساند

پارکتی که من را به ثروت زیادی رساند

شاید فکر کنید که محصولاتی که قیمت بالایی دارند نمی توانید آن ها را خرید کنید و به راحتیبه فروش برسانید اما مثلا محصولی مانند پارکت به علت درخواست زیاد و مدرن شدن خانه ها فروش بالایی دارد که من را ثروتمند کرد. پارکت پی وی سی موادی که برای پوشش سطح و به عنوان

شاید فکر کنید که محصولاتی که قیمت بالایی دارند نمی توانید آن ها را خرید کنید و به راحتیبه فروش برسانید اما مثلا محصولی مانند پارکت به علت درخواست زیاد و مدرن شدن خانه ها فروش بالایی دارد که من را ثروتمند کرد.

پارکت پی وی سی

موادی که برای پوشش سطح و به عنوان پارکت پی وی سی در انواع ترک، چینی، ایرانی و یا هر برند دیگری به کار می روند قرار است برای مدت زمان بالایی در کف محیط تثبیت شوند و بر خلاف فرشها یا موکتها امکان تغییر و تعویض دلخواه و سریع ندارند چرا که صرف نظر از هزینه به زحمت و کار زیادی نیازمند هستند.

به همین منظور لازم است که در زمان انتخاب کفپوشpvcیا هر کفپوش دیگری از جمله کفپوش سنگ مرمر با اطلاع و آگاهی کامل از خصوصیات و کیفیت محصول اقدام به انتخاب و اجرا کرده و صرفا به ظاهر اکتفا نکنید تا در استفاده بلند مدت از آنها دچار مشکل نشوید.

کفپوش های ترک نه تنها از نظر زیبایی ظاهری بسیار شکیل و متنوع هستند بلکه از نظر مقاومت، تثبیت رنگ و طرح و سایر مشخصات فیزیکی نیز از استانداردهای لازم برخوردار هستند و بسیار پرطرفدار می باشند.

پارکت خارجی

تشخیص تفاوت پارکت خارجی از نظر ظاهری بسیار سخت است و نیاز به یک بررسی تخصص دارد به همین دلیل توصیه ما این است که برای تهیه نوع خاصی از پارکت ها به مراکز تخصصی مراجعه کنید تا به این صورت فروشندگان حرفه ای به شما در خرید این محصولات کمک کنند.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که پارکت های مخصوص آشپزخانه باید داشته باشند این است که دارای خاصیت ضد خش باشند؛ آشپزخانه مکانی پر رفت و آمد است به همین خاطر امکان این که پارکت ها دچار خط و خش شوند بسیار بالا است.

همچنین معمولا در آشپزخانه ها میز و صندلی وجود دارد که جا به جایی آنها ممکن است باعث ایجادخش شود. ضد خش بودن پارکت باعث می شود که عمر این محصول بیشتر شود و به هیچ عنوان مشکلی برای پارکت ها ایجاد نشود

پارکت لمینت

لمینتها که در بازار به پارکت لمینت معروف هستند نوعی کف‌پوش محسوب می شوند که از چند لایه چوب فشرده ساخته شده اند و بالعکس پارکت مستقیم از چوب درختان تهیه نمی ‌شوند، هر چند که سطح خارجی آن نقش و نگار چوب را دارد، لمینت یکی از پرطرفدارترین انواع کف‌پوش است و مزایای بیشتری نسبت به پارکتهای چوبی دارد که آن را تبدیل به یکی از بهترین انتخابها برای استفاده در کفپوش خانه کرده است.

از جمله‌ این مزیتها می‌ توان به نصب راحت و بی دردسر، قیمت ارزانتر و مقاومت و دوام بالاتر در برابر آب اشاره نمود، تا به اینجا بخش کوچکی از تفاوت پارکت و لمینت را بیان کردیم اما این دو تفاوتهای دیگری نیز دارند، یکی دیگر از تفاوتهای پارکت و لمینت نحوه‌ نصبشان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.