تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 46066

خسروی‌وفا: باخت را اول از همه ما قبول می کنیم/ هیچ حاشیه‌ای با وزارت خانه نداریم

خسروی‌وفا:  باخت را اول از همه ما قبول می کنیم/ هیچ حاشیه‌ای با وزارت خانه نداریم

به گزارش  ایسنا و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، محمود خسروی‌وفا به همراه مناف هاشمی و تیم همراه از فدراسیون وزنه برداری بازدید کردند. هدف از این بازدید بررسی مشکلات، صحبت درباره شرایط فدراسیون و تیم های ملی و همکاری های مناسب در آستانه المپیک بود. محمود خسروی وفا در این جلسه گفت: ما

به گزارش  ایسنا و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، محمود خسروی‌وفا به همراه مناف هاشمی و تیم همراه از فدراسیون وزنه برداری بازدید کردند. هدف از این بازدید بررسی مشکلات، صحبت درباره شرایط فدراسیون و تیم های ملی و همکاری های مناسب در آستانه المپیک بود.
محمود خسروی وفا در این جلسه گفت: ما به فدراسیون‌های کشتی و تکواندو هم رفته‌ایم. اینجا هم آمده‌ایم ببینیم چه کاری دارید و چه کمکی از دست ما بر می‌آید تا برای وزنه‌برداری انجام بدهیم. دوست داشتیم جلسات به همین شکل صمیمی و خودمانی باشد تا حرف‌ها راحت رد و بدل شود.

او ادامه داد: احساس ما این است که در المپیک پیش رو هم فشار زیادی روی کشتی، تکواندو و وزنه برداری است. وقتی بار روی دوش این سه رشته می‌افتد طبیعی است که رییس فدراسیون، کادرفنی و ورزشکاران هم استرس زیادی داشته باشند. ما اینجا هستیم تا بگوییم که کنار شما می‌مانیم و باخت را اول از همه ما قبول می کنیم. قرار نیست توپ در زمین کسی باشد و ما کنار شما می‌مانیم. در هانگژو هم همین بود و ما توپ را زمین کسی نیانداختیم. مردم تیم‌های ملی را دوست دارند. دوست دارند تیم های مورد علاقه‌شان نتیجه بگیرد. ما باید با هم در مجموعه ورزش کنار بیایم و کل آمدن ما به فدراسیون شما این است که بگوییم در خدمت هستیم.

خسروی وفا در پایان گفت: ما همه چیز را به مدال گره نمی‌زنیم اما در ایران برآیند کار را با مدال می‌بینند و می‌سنجند. ما هم بر این اساس، این سه فدراسیونی که گفتم را جدا کرده‌ایم و در اولویت قرار داده‌ایم. خدا را شکر می‌کنم که برادر عزیزم آقای کیومرث هاشمی خودشان قبلا در کمیته بوده‌اند و هیچ حاشیه‌ای با وزارت خانه نداریم. نگاه ما یک نگاه تیمی است. به شما می‌گویم که کار کشتی، تکواندو و وزنه‌برداری در المپیک سخت است چون روسای این سه فدراسیون خودشان المپین هستند. آقا سجاد! تیمی که در کنار شما است را من تا به حال در هیچ فدراسیونی ندیده‌ام. البته این یک تیغ دو لبه است و مراقب باشید فشارها اذیت‌تان نکند، ما هم هر کمکی از دست‌مان بر بیاید برای شما انجام می‌دهیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.