تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
کد خبر : 22958

خرید کالسکه بچه مسافرتی

خرید کالسکه بچه مسافرتی

از قدیم الایام تا کنون مادران برای حمل فرزندان و بچه های کوچک که توان و قدرت راه رفتن را ندارند از کالسکه ها و ارابه های مختلفی استفاده می کردند امروزه تولیدات آن به صورت شیک و پیشرفته انجام می شود و با قیمت مناسبی خرید و فروش می شود. مدلهای قدیمی کالسکه بچه

از قدیم الایام تا کنون مادران برای حمل فرزندان و بچه های کوچک که توان و قدرت راه رفتن را ندارند از کالسکه ها و ارابه های مختلفی استفاده می کردند امروزه تولیدات آن به صورت شیک و پیشرفته انجام می شود و با قیمت مناسبی خرید و فروش می شود. مدلهای قدیمی کالسکه بچه خیلی پیش پا افتاده بود و طراحی بسیار ساده ای داشت به گونه ای که یک گاری کوچک محسوب می شد که می توانست مادر فرزند خود را درون آن بگذارد و برای جابجایی آن را به دنبال خود بکشد و یا به طرف جلو آن را هدایت کند. اما رفته رفته امکانات و قابلیتهای جدید و کاربردی بر روی این کالسکه ها راه اندازی شد که سبب استقبال مصرف کنندگان می شد.

نمونه های موجود کالسکه کودک درون سایت آراد برندینگ به همراه سایر لوازم سیسمونی مانند تخت نوزاد درون سایت این مجموعه موجود می باشد و افراد می تواندند از تمامی نمونه های موجود بازدید کنند و در صورت تمایل محصول مورد نظر خود را سفارش دهند تا در کوتاه ترین زمان ممکن محصول سفارش داده شده برای آنها ارسال گردد.

کالسکه بچه مسافرتی

امروزه یکی از مهم ترین وسایل حمل و نقل کودک برای خانمها و آقایان برای اینکه از آسیب جدی به ستون فقرات آنها جلوگیری شود انواع کالسکه بچه می باشد که امروزه با تکنولوژیهای پیشرفته و انواع زیادی از آنها از جمله مسافرتی، فانتزی با پارچه های متنوع به بازار تولید و عرضه می شود و حتی تا سن ۵ سالگی می توان مورد استفاده قرار بگیرد و والدین برای اینکه کودکان در ماه های اول تولد بدنی حساس و نرمی دارند و در آغوش گرفتن ممکن است باعث اذیت و خستگی شما شود، لذا بهترین راه استفاده از این وسیله کاربردی می باشد تا شما به راحتی بتوانید به خریدهای روزانه و گردش خود برسید.

در گذشته حمله کودکان برای مادران بسیار امری دشوار بود. امروزه با کالسکه بچه مسافرتی این مشکل حل شده. قبلا مادران به کمک پارچه هایی آن را محکم به پشت خود آویزان می کردند که اولین کالسکه توسط یک معمار انگلیسی به نام ویدیو مکن اختراع شد و بیشتر شبیه گاری بود بعدا توسط شخصی به نام چارلز برتون کالسکه اختراع شد که این کالسکه ها فقط برای نشستن مناسب بود و بیشتر از جنس حصیری بود و با گذشت زمان کالسکه ها از جنس پارچه متقال برزنت، پلاستیک و لاستیک ساخته شدند و نسبت به گذشته حمل کودکان و جابجایی آنها آسان شد. 

خرید کالسکه بچه 

در همه مراکز فروش وسایل کودک و لوازم سیسمونی کودک خرید انواع کالسکه بچه به همراه سایر وسایل و تکه های ست آن انجام می شود که افراد و والدینی که فرزند تازه ای به دنیا آورده اند می توانند نمونه های جدید و با امکانات را از این مراکز تهیه کنند. شیک ترین نمونه های موجود در بازار این کالسکه ها مدلهایی است که در قسمت پایین خود دارای جایگاه کیف ولوازمات کودک را دارد تا مادر بتواند کیف لباس کودک و کیف خود را در آنجا قرار دهد. علاوه بر این تشک این کالسکه به گونه ای است که در زمستان گرمای خوب و مناسبی دارد و دارای پتوی مسافرتی نوزاد گرمی است تا کودک را در برابر سرما حفظ کند و در تابستان نیز می توان آستر آن را باز کرد تا فقط تشک توری که جنس نرم و لطیفی برای کودک دارد مورد استفاده باشد تا کودک دچار گرما زدگی و تعریق نشود.

برخی از نمونه های جدید که برای خرید کالسکه بچه مناسب است، برای کودکان دو قلو تهیه می شود به صورت جفتی در کنار هم چبیده می باشد و یا به صورت طبقه ای بر روی هم قرار دارند که مورد استقبال والدین قرار گرفته اند. 

یکی از المانهای موثر و مهم در تولید وسایل حمل نوزادان که دارای خاصیت ضد ارتجاعی بوده است و در جابجایی هوا نقش موثری دارد کالسکه بچه ضد آب می باشد که براحتی موقع ریختن مایعات بر روی آن پاک  می شود و قابل شست و شو می باشد. امروزه انواع مختلفی از کالسکه ها در مدلهای فانتزی، لاکچری، تاشو و عصایی تولید می شوند که دارای قابلیتهایی مانند محافظت از کودک در مقابل نور خورشید، داشتن کمربند ایمنی و قفل مخصوص، صندلی و تخت نوزاد تاشو و غیره هستند که والدین بسته به نیاز خود و کودک دلبندشان این نوع سیسمونی را تهیه می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.