تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
کد خبر : 6660

کمالوند: همه وضعیت نفت را می‌دانند / شاید ابتدای لیگ کیفیت لازم را نداشته باشیم

کمالوند: همه وضعیت نفت را می‌دانند / شاید ابتدای لیگ کیفیت لازم را نداشته باشیم

فراز کمالوند در گفت‌وگو با ایسنا درباره ادامه همکاری با باشگاه نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: وقتی در جلسه با مسئولان نفت در خصوص مشکلات موجود صحبت کردم، متوجه شدم که آن‌ها نیز مقصر نبودند و طی صحبت هایی که داشتیم ان‌شاالله مشکلات طی دو سه روز آینده رفع خواهند شد و دیگر مشکلی هم نیست

فراز کمالوند در گفت‌وگو با ایسنا درباره ادامه همکاری با باشگاه نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: وقتی در جلسه با مسئولان نفت در خصوص مشکلات موجود صحبت کردم، متوجه شدم که آن‌ها نیز مقصر نبودند و طی صحبت هایی که داشتیم ان‌شاالله مشکلات طی دو سه روز آینده رفع خواهند شد و دیگر مشکلی هم نیست و از امروز تمرین می‌کنیم.

وی بیان کرد: من به دنبال این بودم تا شرایط و امکانات لازم فراهم شود و نفت با وضعیت بهتری وارد لیگ شود. به‌ هرحال مقرر شد طی روزهای آینده مشکلات مربوط به پزشک، فیزیوتراپ و لباس تیم حل شود و مشکل خاصی هم نیست.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره آینده تیمش نیز گفت: تیم‌های دیگر هم تمرینات‌شان را شروع کرده‌اند و هم بازی دوستانه انجام داده‌اند ولی ما تازه می‌خواهیم تیم را ببندیم که بر این اساس ممکن است در سه چهار هفته ابتدایی لیگ کیفیت لازم را نداشته باشیم اما کم‌کم وضعیت‌مان بهتر می‌شود.

وی درباره انتظارات از او نیز عنوان کرد: به هر حال همه وضعیت تیم را می‌دانند و ما حتی یک بازی تدارکاتی هم نداشته‌ایم ولی امیدوارم که تیمم رفته‌رفته شکل بگیرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.