تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰:۱۱
کد خبر : 22667

خرید مبل سلطنتی کلاسیک

خرید مبل سلطنتی کلاسیک

یکی از محبوب ترین انواع مبلها در بین خانواده های ایرانی که از قدیم الایام استفاده شده و می شود مبل سلطنتی می باشد که مدلهای جدید و متفاوتی مانند کلاسیک و خاطره و غیره دارد.این مبلها به نام مبل استیل نیز شناخته می شود که بیشتر در خانه های بزرگ و مجلل دیده می

یکی از محبوب ترین انواع مبلها در بین خانواده های ایرانی که از قدیم الایام استفاده شده و می شود مبل سلطنتی می باشد که مدلهای جدید و متفاوتی مانند کلاسیک و خاطره و غیره دارد.این مبلها به نام مبل استیل نیز شناخته می شود که بیشتر در خانه های بزرگ و مجلل دیده می شود. این مبلها در منازل بیشتر برای میهمانیها استفاده می شود و به همین دلیل سلطنتی نام دارد.مبل سلطنتی از نظر متریال ساخت و ارتفاع و منبت کاریهای روی مبل سلطنتی و وزن سنگین و فوم سرد مبلی دوبل و استفاده از چوبهای متفاوت و تاج دار بودن و طراحی تشریفاتی با سایر مبلها مانند راحتی و کلاسیک متفاوت است.

به دلیل وجود کلاف بیشتر در ساخت مبلهای سلطنتی وزن آن افزایش پیدا کرده است و این افزاش وزن باعث مرغوبیت و طول عمر مفید آن می شود. شاید عده ای از سنگینی آنها و دشواری در جا به جایی آنها شکایت کنند اما این سنگینی آن مزیت این مبلها است و ضعف محسوب نمی شود و باعث افزایش عمر آنها می شود.تشکها و فوم سرد آنها به صورت دوبل هستند و یک تکه می باشند که این یک تکه بودن باعث افزایش طول عمر آنها و راحتی در نظافت می شود.در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید تا به بررسی این تفاوتهای مبل سلطنتی با سایر مبلها می پردازیم.

خرید مبل سلطنتی ارزان

شایان ذکر است خرید اینترنتی، را می توان به صورت آنلاین و غیر حضوری به روش مستقیم و نیز با مراجعه به فروشگاه ها و وب سایت مربوط به محصول انجام داد که مشتریان داخلی و خارجی می توانند با مراجعه به این شبکه های اینترنتی در این باره خریدی آسان، ارزان و سریع را تجربه کنند.ناگفته نماند که خرید مبلمان در هر نوعی از جمله نوع سلطنتی به روش اینترنتی از مزایای خاصی همچون: صرفه جویی در وقت و زمان، صرفه جویی در انرژی، قیمت ارزان محصول و نیز صرفه جویی در هزینه های جانبی دیگر را در بر دارد که باعث می شود محصول با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت با توجه به سلیقه مشتری ثبت سفارش و درب منزل تحویل داده شود.

امروزه مبلمان سلطنتی، از دسته مبل های بسیار شیک، جذاب، زیبا، با تنوع کیفیت، تنوع طرح و رنگ می باشند که به دلیل داشتن خواص و ویژگی های منحصر به فرد و نیز ظاهری شیک و زیبا توانسته اند چشم هر بیننده ای را به خود خیره سازند.لذا، خرید مبل سلطنتی ارزان قیمت، را با توجه به شکل ظاهری، تنوع طرح و رنگ، کیفیت، مدل، جنس پارچه مرغوب در تولید آن، پایه دار و بدون پایه آن، دسته دار و بدون دسته، داشتن تاج و دیگر موارد را می توان از طریق مراکز مختلفی در سراسر کشور خریداری نمود که یکی از راه های خرید به شیوه های نوین و جدید محصول خرید از راه اینترنتی می باشد که امروزه طرفداران زیادی را متوجه خود ساخته است.

مبل سلطنتی کلاسیک

از اصیل ترین و در عین حال لاکچری ترین نوع مبل سلطنتی کلاسیک می باشد که از مدلهای جدید مبل سلطنتی است. کلاسیک به معنای درجه یک است و مبل کلاسیک از طرح و چوب گردو درجه یکی استفاده کرده است که برای مهمانیهای مجلل به کار می رود.استفاده از چوب مناسب در مبلهای سلطنتی باعث افزایش طول عمر آن می شود. مبلهای سلطنتی ارتفاع بیشتری نسبت به مبلهای راحتی دارند و برای زندگیهای پر زرق و برق و تشریفاتی و خانه های بزرگ توصیه می شوند.این نوع مبلها را نباید برای خانه های کوچک مانند آپارتمانها انتخاب کرد زیرا کل فضا را می گیرد و چیدمان آن مناسب نمی باشد.

در کشورهای اروپایی و به خصوص در ایتالیا و سپس در کشورهای آسیایی برای طبقه مرفه و ثروتمند جامعه از مبل سلطنتی کلاسیک استفاده می کردند.این مبل بر اساس یک سری اصول سبک کلاسیک ساخته شد است و بسیار زیبا و فاخر می باشد. این مبلها اغلب حجیم هستند و از چوب درختان گردو و راش تولید می شوند و به همین دلیل استحکام زیادی دارند.در این مبلها منبت کاریهایی پیچیده و با جزئیات انجام می شود که به زیبایی هر چه بیشتر آنها می افزاید. متریال ساخت مبلهای سلطنتی بدین گونه است که از چوب و پارچه تولید می شود و ابر و فوم آن از مبلهای راحتی کمتر می باشد.همچنین همانطور که گفته شد از چوب راش و گردو سفید در ساخت آنها استفاده می شود که از چوبهای عالی بوده و قیمتهای متفاوتی دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.