تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
کد خبر : 22970

خرید رادیاتور پره ای استیل

خرید رادیاتور پره ای استیل

رادیاتور پره ای مدرن مدل افقی (Radiator) یا همان شوفاژ نوعی مبدل حرارتی می‌باشد که برای گرمایش محیط از ان استفاده‌ می‌کنیماستفاده از این سیستم در این عصر کاربرد های بسیاری در گرمایش داخلی محیط دارد. انجام گرمایش توسط رادیاتور از طریق لوله های دارای آب گرم صورت می‌گیرد که درون آن لوله ها اب

رادیاتور پره ای مدرن مدل افقی (Radiator) یا همان شوفاژ نوعی مبدل حرارتی می‌باشد که برای گرمایش محیط از ان استفاده‌ می‌کنیماستفاده از این سیستم در این عصر کاربرد های بسیاری در گرمایش داخلی محیط دارد.

انجام گرمایش توسط رادیاتور از طریق لوله های دارای آب گرم صورت می‌گیرد که درون آن لوله ها اب گردش می کند و حرارت و گرما را با جابه جایی خود به محیط منتقل می کند و البته گرمای قابل توجهی به صورت تابش ازسطح پره های رادیاتور به وجود می‌آید.

از رادیاتور پره ای مدرن به جهت گرمایش محیط استفاده می‌شود و معمولا بخاطر نفوذ هوا از سمت پنجره ها و درز های آن و توزیع بهتر حرارت در سراسر محیط، رادیاتور هارا در زیر پنجره نصب می‌کنند و البته تعداد پره های استفاده شده به مساحت اتاق و اتلافات ان بستگی دارد.

رادیاتور پره ای مدرن جزو پر استفاده ترین تجهیزات گرمایشی در ساختمان ها، مراکز و خانه ها می‌باشد ضمن اینکه مجموعه آراد برندینگ با جمع آوری انواع محصولات موجود در این سری و همچنین ویژگی ها و بررسی هایشان سعی دارد تا شما را در خریدتان راهنمایی نمایید.

قبل از ان برای گرمایش بیشتر از وسیله اب گرم کن استفاده می‌شد و اولین شخصی که سیستم گرمایش آبگرم مرکزی را ابداع کرد تریوله از کشور سوئد در سال ۱۷۱۶ میلادی بود و در سال ۱۷۷۰ جیمزوات برای اولین بار از رادیاتور های چند تکه که با بخار آب گرم می شد برای گرمایش محیط استفاده کرد.

این سیستم گرمایی بسیار پر کاربرد تکامل جدی تری پیدا نمود تا آن که در سال ۱۸۳۱، پرکنیز سیستم کامل گرمایش با آبگرم را که دارای مخزن انبساط بود را اختراع کرده و به نام خود به ثبت رساند.

خرید رادیاتور پره ای

امروزه استفاده از پکیجها برای گرم کردن خانه به یکی از لوازم متداول وضروری تبدیل شده است، نصب رادیاتورهایی مانند ایران رادیاتور با قابلیت گرمایشی فوق العاده می تواند با به حرکت در آوردن آب گرم در بین پره های خود وبه جریان انداختن آن در سرتاسر رادیاتور، هوای محیط اطراف خود را گرم نگه دارد، در خانه ها وساختمانهای چندین طبقه امروزی استفاده از رادیاتور بهترین گزینه انتخابی در فصل سرد زمستان است و به دلیل مزایای بی شمار خود به جایگزین بسیار خوبی برای بخاریهای گازی تبدیل شده است

در رادیاتور پره ای ایران رادیاتور که معروفترین برند رادیاتور در کشور می باشد، یک جریان آب گرم مداوم در طول پره ها همواره در حرکت است به این ترتیب که آب یا بخار آب در طول مسیر رادیاتور ودرون پره های عمودی آن به راه افتاده و همین جریان داشتن آب گرم وانتقال آن از طریق رسانای فلزی که سراسر آن را احاطه نموده به محیط اطراف سبب گرم شدن هوای سرد دور تا دور رادیاتور گردیده وباعث می شود تا به تدریج تمام هوای محیط از یک هوای سرد یه یک هوای گرم ومطبوع بدل شود در واقع مزایای چمشگیر این نمونه باعث شده است تا خرید رادیاتور پره ای با رشد و توسعه مطلوبی همراه شود.

یکی از ویژگیهای رادیاتور پره ای این است که به سهولت می توان به نسبت مساحت و ابعاد محیط قرار گرفته در آن، پره هایش را کم یا زیاد نمود، به این ترتیب که اگر محیطی که رادیاتور را نصب کرده اید یک اتاق کوچک است که هدر رفتن گرما در آن اندک بوده وبه سرعت گرم می شود قادر خواهید بود که تعداد پره ها را کاهش دهید وبالعکس اگر محیط دارای گستردگی ومساحت بیشتری باشد وهدر رفت گرما درآن زیاد اتفاق می افتد می توانید به تعداد پره ها بیفزایید وبه این طریق انرژی گرمایی محیط زندگی خود را مدیریت نمایید.

رادیاتور پره ای استیل

رادیاتور های پره ای افقی زمانی اختراع شدند که در جهان بحران انرژی به وجود آمده بود و نسل جدیدی از دستگاه های گرمایشی با ویژگی های صرفه جویی در انرژی مورد نیاز همگان در جهان بود، مشخصات کیفی و فنی بالای این وسیله باعث می شود تا آن ها به عنوان یک سیستم گرمایشی متعادل مورد استفاده قرار گیرند

طراحی رادیاتور پره ای استیل مدرن به شکل زیر است: دو ورق استیل با کانال های عمودی، که در حفره آن ماده خنک کننده به آرامی حرکت می کند، در قسمت عقب، پانل دارای دنده های یو شکل است که به کمک آن ها افزایش سطح انتقال گرما ایجاد می شود.

شوفاژهای استیل را می توان به دیوار متصل کرد یا روی زمین نصب کرد، این دستگاه ها چند ویژگی دارند، آن ها به دلیل مقدار کمی خنک کننده موجود در شوفاژ ها، سریع به فرمان های کنترل کننده دما خودکار جواب می دهند، مراقبت از این نوع شوفاژ ها بسیار آسان است؛ شست و شوی این وسیله ها مشکلی به وجود نمیاورد.

علاوه بر این، رادیاتور های پره ای مدرن افقی دارای فشار عملیاتی نسبتا بالایی هستند که مقدار آن ها از شش تا پانزده اتمسفر تغییر می کند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.