تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴
کد خبر : 23907

خرید اسپیسر پلاستیکی برد

خرید اسپیسر پلاستیکی برد

در پروژه ها و سازه های مختلف از انواع اسپیسر پلاستیکی برای ایجاد فاصله گذاری مناسب استفاده می شود که در مدارهای الکتریکی نیز بر اساس نیاز برای فاصله گذاری بین برد و قطعات دیگر از آن استفاده می شود که در این مورد هم از انواع اسپیسرهای پلاستیکی به کار برده می شود. جنس

در پروژه ها و سازه های مختلف از انواع اسپیسر پلاستیکی برای ایجاد فاصله گذاری مناسب استفاده می شود که در مدارهای الکتریکی نیز بر اساس نیاز برای فاصله گذاری بین برد و قطعات دیگر از آن استفاده می شود که در این مورد هم از انواع اسپیسرهای پلاستیکی به کار برده می شود.

جنس این اسپیسر پلاستیکی برد از مواد بازیافتی با جنس پلاستیکهای پلی اتیلنی یا پلی اولفینی می باشد که با توجه به مقاومت و توان نگهداری بالایی که دارند به راحتی می توان در ساخت سازه های مختلف از آن استفاده کرد به صورتی که با حفظ یک فضای مناسب و تعیین شده روند ساخت و اجرای پروژه را به خوبی پیش می برد. این اسپیسرها علاوه بر کاربردهایی که دارند در ایجاد زیبایی سازه نیز نقش دارند به همین دلیل در مصارف مختلفی استفاده می شوند و خرید و فروش آنها رونق بسیاری دارد در مورد خرید این ابزار معمولا سوالات متدوالی وجود دارد از جمله مهم ترین سوالات این است که اسپیسر چه کاربردی دارد که در مورد آن توضیحاتی داریم اما تعیین شکل اسپیسر نیز از ابهامات موجود در بین خریداران می باشد که در این خصوص قاعده کلی وجود ندارد و بر حسب نیاز و نوع استفاده ای که قرار است از آن شود شکل آن تعیین می شود.

خرید اسپیسر پلاستیکی

اسپیسرها انواع مختلفی دارند که از جمله آنها می‌توان به اسپیسر پلاستیکی، اسپیسر بتنی و اسپیسر فلزی اشاره کرد و تفاوت در آنها ناشی از مواد به کار رفته در تولید این محصولات می باشد که از اسامی آنها مشخص است به عنوان مثال در اسپیسر فلزی در طراحی و تولید آن از آهن استفاده شده است.

خرید اسپیسر پلاستیکی مورد بحث ما در این قسمت از مقوله اسپیسر بتنی می باشد زیرا این نوع از اسپیسرها از ویژگیها و کاربرد بهتر و بیشتر نسبت به سایر نمونه های این محصول برخوردار می باشد که در ادامه به توضیحاتی در خصوص انواع مختلف آن خواهیم پرداخت تا هر چه بیشتر با این محصول و کارایی آن آشنا شوید. اسپیسر بتنی مینی فیکس: این نوع از اسپیسرها در مقایسه با نمونه های دیگر بسیار ارزان تر و به صرفه تر بوده و در ساختمان سازی نیز پرمصرف می باشد، این اسپیسرها برای میلگرد های سایز ۱۶ بسیار مناسب می باشد و قادر می باشد که ۳۵ کیلوگرم با را تحمل کند که معمولاً در کف و سقفها بنا برکارایی استفاده می شود.

یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این نوع از اسپیسرها شاخه های آن می باشد به طوری که با قرار گرفتن میلگرد در روی آن توسط شاخه ها میلگرد قفل شده که یک نمونه بسیار عالی برای پوشش در قسمتهای سنگین و تراکم بالا می باشد. جالب است بدانید بر خلاف نمونه ای که در گذشته به آن اشاره کردیم این نوع از محصولات تا ۳۵۰ کیلو با را تحمل می کنند و  معمولاً در قسمتهای پر تراکم میلگرد مورد استفاده قرار می گیرند که یکی از پرمصرف ‌ترین اسپیسرها می باشد.

اسپیسر پلاستیکی رشت

همانطور که در گذشته گفته شد شهرهای مشهد و تهران از تولیدکنندگان عمده این محصول بشمار می روند که عمده تولیداتشان در خود این شهرها مصرف می شود در این میان شهر رشت نیز از تولیدکنندگان پیشرو این محصول در کشور است.

 اما اسپیسر پلاستیکی رشت تفاوتی خاص با سایر محصولات شهرهای ایران دارد و این تفاوت آن است که عمده محصولات رشت به سایر شهرهای ایران و با مقاصد صادراتی صورت می پذیرد، اگرچه در سالهای اخیر و ویلاسازیهای متعددی که در این شهر صورت می گیرد خود به قطبی برای عرضه این محصولات و همچنین محصولاتی نظیر کارتن پلاست رشت تبدیل شده است اما با توجه به کیفیت بالای محصولات این شهر و آب و هوای مطلوبی که این محصولات در آن ساخته می شود که خود دلیلی بر افزایش کیفیت این محصولات است، همچنان شهر رشت از عرضه کنندگان برتر این محصولات به سراسر کشور بشمار می رود.

از مهمترین دغدغه های خریداران این محصولات خرید با قیمت مقرون به صرفه این محصولات است و اینکه بتوانند خرید خود را از مجموعه ای با سابقه و معتبر انجام دهند با افتخار باید گفت که گروه تجاری این مجموعه توانسته است با استفاده از فناوری روز دنیا محصولات خود را از طریق سایت و به صورت عمده و کاملا مستقیم بدون هیچ واسطه ای میان عرضه کننده و خریدار پخش کند و این فرآیند موجب شده تا محصولات باکیفیت این مجموعه با قیمتی استثنایی بدست مشتریان برسد لذا مشتریانی که قصد خرید این محصولات را دارند کافیست تا به صفحه اصلی سایت مجموعه مراجعه کرده و اطلاعات خود را در این صفحه وارد کنند تا مشاورین فروش مجموعه در اسرع وقت با ایشان تماس حاصل فرمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.