تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 40732

خدمات اورژانس به ۱۳۲۶ مصدوم طی هفته گذشته/ فوت ۱۵۹ مصدوم

خدمات اورژانس به ۱۳۲۶ مصدوم طی هفته گذشته/ فوت ۱۵۹ مصدوم

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، دکتر جعفر میعادفر با اشاره به ثبت ۱۶۰ حادثه ویژه ترافیکی و ۳۵۰ حادثه ویژه غیرترافیکی در طول هفته گذشته در کشور، اظهار کرد: در طول این مدت یک هزار و ۳۲۶ بیمار و مصدوم خدمات درمانی لازم را دریافت کردند و متاسفانه ۱۵۹ نفر نیز به

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، دکتر جعفر میعادفر با اشاره به ثبت ۱۶۰ حادثه ویژه ترافیکی و ۳۵۰ حادثه ویژه غیرترافیکی در طول هفته گذشته در کشور، اظهار کرد: در طول این مدت یک هزار و ۳۲۶ بیمار و مصدوم خدمات درمانی لازم را دریافت کردند و متاسفانه ۱۵۹ نفر نیز به دلیل شدت جراحات، جان خود را از دست دادند.
وی ادامه داد: در حوادث ویژه ترافیکی هفته گذشته، ۹۴۲ نفر مصدوم و در حوادث ویژه غیرترافیکی نیز ۳۸۴ بیمار از خدمات درمانی بهره‌مند شدند. در این بازه زمانی یک هزار و ۲۱۷ بیمار و مصدوم توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل و ۱۰۹ نفر نیز به صورت سرپایی در محل، درمان شدند.
بنابر اعلام وبدا رییس سازمان اورژانس کشور بیشترین تعداد حوادث ویژه ترافیکی ثبت شده در هفته گذشته را مربوط به استان‌های تهران، فارس و خراسان رضوی دانست و گفت: بیشترین مصدومان این حوادث در طول بازه زمانی مذکور به ترتیب مربوط به استان‌های خراسان رضوی با ۱۲۰ مصدوم و فارس با ۹۷ مصدوم بوده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.