تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
کد خبر : 21882

با قدرت برابر امید وحدت خراسان حاضر می‌شویم/گول نتایج ضعیف این تیم را نمی‌خوریم

با قدرت برابر امید وحدت خراسان حاضر می‌شویم/گول نتایج ضعیف این تیم را نمی‌خوریم

احمد جمشیدیان دوشنبه ۲۱ شهریورماه در جمع خبرنگاران، ضمن اشاره به دیدار هفته چهارم تیم فوتبال شهرداری همدان، اظهار کرد: بازی برابر امید وحدت خراسان برای ما از هر دیداری دشوارتر خواهد بود و به هیچ‌وجه این تیم را دست کم نخواهیم گرفت. وی ادامه داد: اسیر نتایج و جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی

احمد جمشیدیان دوشنبه ۲۱ شهریورماه در جمع خبرنگاران، ضمن اشاره به دیدار هفته چهارم تیم فوتبال شهرداری همدان، اظهار کرد: بازی برابر امید وحدت خراسان برای ما از هر دیداری دشوارتر خواهد بود و به هیچ‌وجه این تیم را دست کم نخواهیم گرفت.
وی ادامه داد: اسیر نتایج و جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی نخواهیم شد و خود را برای یک مسابقه سخت و نفس‌گیر آماده کرده‌ایم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه بازی برابر تیم‌هایی که با بازیکنان جوان به میدان می‌آیند سخت‌تر است، مطرح کرد: بازیکنان جوان انگیزه بسیار بالایی دارند به همین علت مقابله با این تیم‌ها غیرقابل پیش‌بینی است.
جمشیدیان خاطرنشان کرد: با تمام قدرت و توان برابر حریف خود ظاهر می‌شویم و در طول هفته هم به بازیکنانم تذکر داده‌ام که به هیچ‌وجه حریف را دست نگیرند و با تمام توان خود ۹۰ دقیقه در مستطیل سبز بجنگند.
وی با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان، بیان کرد: بعد از شکست هفته گذشته برابر مس شهربابک، به علت مسافت زیادی که طی شد بازیکنانم بسیار خسته شدند و فرصت بسیار اندکی برای ریکاوری داشتیم. 
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان تصریح کرد: شکست برابر مس شهربابک را فراموش کرده‌ایم و برای جبران آن شکست، این هفته با قدرت به میدان خواهیم رفت و خداراشکر بازیکنانم با انگیزه بالا به دنبال کسب سه امتیاز دیدار خانگی هستند.
به گزارش ایسنا، در هفته چهارم لیگ یک فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان در یک دیدار خانگی سه‌شنبه ۲۲ شهریورماه از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج به مصاف تیم امید وحدت خراسان خواهد رفت.
تیم فوتبال شهرداری همدان با چهار امتیاز و نسبت به تفاضل گل در جایگاه نهم جدول مسابقات قرار گرفته و تیم امید وحدت خراسان که در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول تا هفته‌های جاری بسیار ضعیف عمل کرده با صفر امتیاز در قعر جدول رده‌بندی مسابقات یعنی رده هجدهم جا خوش کرده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.