تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 40763

خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه با تبادل کامل اسرا موافق هستند

خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه با تبادل کامل اسرا موافق هستند

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه طی کنفرانس مطبوعاتی اعلام کردند که با قرارداد تبادل همه در برابر همه (به معنای آزادی تمامی اسرای فلسطینی) موافق هستند. آنها تاکید کردند: توافق «ملی» برای تحقق قراردادی وجود دارد که مستلزم آزادی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه طی کنفرانس مطبوعاتی اعلام کردند که با قرارداد تبادل همه در برابر همه (به معنای آزادی تمامی اسرای فلسطینی) موافق هستند.
آنها تاکید کردند: توافق «ملی» برای تحقق قراردادی وجود دارد که مستلزم آزادی تمامی بازداشتی‌ها در مقابل تمامی اسرای فلسطینی است.
همچنین این خانواده‌ها اظهار کردند: ما اجرای فوری این قرارداد خواستاریم و از عملیات نظامی و بمباران غزه برای جان این اسرا می‌ترسیم.
آنها در ادامه تاکید کردند: کابینه اسرائیل باید مسؤولیت حفظ جان اسرا در غزه را بر عهده بگیرد.
یحیی السنوار، فرمانده جنبش حماس در غزه شنبه اعلام کرد که این جنبش حاضر است فورا قرارداد تبادلی شامل آزادی تمامی اسرای زندان‌های دشمن صهیونیستی در مقابل آزادی تمامی اسرای آنها نزد مقاومت را امضا کند.
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز پیشتر در دیدار با جمعی از نمایندگان این خانواده‌ها مدعی شده بود که تمام تلاش خود را برای آزادی شهروندان «ربوده شده» انجام خواهد داد و این یکی از اهداف جنگ کنونی علیه غزه است.
نتانیاهو گفت: ما به افزایش تلاش‌هایمان ادامه می‌دهیم و از هر فرصتی برای بازگرداندن اسرا به «میهن‌شان» استفاده می‌کنیم، این بخشی جدایی‌ناپذیر از اهداف عملیات است که پیش از این آن را تعیین کردیم، تلاش‌ها ادامه دارد و مطمئن نیستم که مردم از گستره آن باخبر باشند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه نیز مدعی شد: هر چقدر فشار بر جنبش حماس بیشتر شود، فرصت‌ها برای بازگرداندن اسرا به خانه‌هایشان افزایش می‌یابد، ما تلاش خواهیم کرد و از تمامی امکانات برای بازگرداندن آنها به خانه‌هایشان استفاده خواهیم کرد، کلید میزان فشار است و هر چقدر بیشتر شود، فرصت‌ها افزایش می‌یابد.
حماس شنبه آمادگی خود را برای آزادسازی تمامی اسرای غیرنظامی صهیونیست به جز نظامیان اعلام و تاکید کرد که آزادی نظامیان صهیونیست مستلزم مذاکراتی ویژه است.
گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس پنج‌شنبه تعداد اسرای صهیونیست در نوار غزه را که در نتیجه بمباران و کشتارهای رژیم صهیونیستی کشته شدند، نزدیک به ۵۰ تن برآورد کرد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.