تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 43165

حیله‌گری صهیونیست‌ها برای آزادی اسیرشان جواب نداد

حیله‌گری صهیونیست‌ها برای آزادی اسیرشان جواب نداد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که ناکامی و شکست ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی برای آزادی یک اسیر صهیونیست توسط گردان‌های قسام نشان دهنده شجاعت و عدم غفلت نیروهای مقاومت و در راس آن‌ها گردان‌های قسام است. به نقل از خبرگزاری شهاب، در این بیانیه آمده است

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که ناکامی و شکست ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی برای آزادی یک اسیر صهیونیست توسط گردان‌های قسام نشان دهنده شجاعت و عدم غفلت نیروهای مقاومت و در راس آن‌ها گردان‌های قسام است.
به نقل از خبرگزاری شهاب، در این بیانیه آمده است که تعدادی از صهیونیست‌ها در این عملیات کشته و یا زخمی شده و سرافکنده و ناامید به مواضع خود بازگشتند.
جنبش حماس تاکید کرد که این اقدام نیروهای مقاومت نشان می‌دهد که آن‌ها به ادامه راه خود پافشاری دارند تا دماغ دشمن جنایت‌کار را به خاک بمالند و تمام طرح و برنامه‌های دشمن در غزه را شکست دهند.
در بخشی از این بیانیه آمده است که نیروهای صهیونیستی در اقدامی غیرقانونی خودروی امدادی یکی از موسسات انسانی را برای انجام این عملیات به کار گرفته بودند که جنایت جنگی به شمار می‌رود و این امر نیازمند محکومیت آشکار از سوی جامعه بین‌المللی و همچنین تمام سازمان‌های بین‌المللی است.
جنبش حماس همچنین تاکید کرد که تمام اقدامات لازم برای مجازات این رژیم به خاطر جنایت‌هایش باید اتخاذ شود.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: تصور دشمن اشغالگر از اینکه می‌تواند با ماجراجویی‌های حساب نشده اسرای خود را آزاد کند نشان می‌دهد که این رژیم هیچ اهمیتی برای جان و سلامتی اسرای صهیونیست در غزه قائل نیست.
به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند، ارتش این رژیم تاکنون نتوانسته جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را متحمل ضرر کند و این جنبش رهبری و کنترل نوار غزه را از دست نداده است.
مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند. این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از یک وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.