تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
کد خبر : 46537

حمله به پایگاه غیرقانونی آمریکا در شرق سوریه

حمله به پایگاه غیرقانونی آمریکا در شرق سوریه

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، شبکه المیادین در این باره گزارش داد که پایگاه آمریکا در منطقه میدان نفتی «العمر» واقع در استان «دیرالزور» در شرق سوریه هدف حمله هوایی قرار گرفت. خبرنگار المیادین در حلب نیز در این باره گفت که در این حمله استراحتگاه نظامیان آمریکا در داخل میدان نفتی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، شبکه المیادین در این باره گزارش داد که پایگاه آمریکا در منطقه میدان نفتی «العمر» واقع در استان «دیرالزور» در شرق سوریه هدف حمله هوایی قرار گرفت.
خبرنگار المیادین در حلب نیز در این باره گفت که در این حمله استراحتگاه نظامیان آمریکا در داخل میدان نفتی العمر هدف قرار گرفته شده است.
طبق این گزارش، تا بدین لحظه هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته و جزئیات بیشتری درخصوص تلفات احتمالی آن منتشر نشده است.
برخی منابع خبری اعلام کردند که این حمله توسط مقاومت عراق انجام شده است.
مقاومت اسلامی عراق در چند روز اخیر و درپی تجاوزات آمریکا به خاک این کشور حملات خود به مواضع غیرقانونی آمریکا در منطقه را تشدید کرده و حملات متعددی را به پایگاه‌های آن به ویژه در سوریه انجام داده‌ است.
مقاومت اسلامی عراق پیشتر اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین و به دلیل دست داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه آنها، حملات به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را تشدید خواهد کرد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.