تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 41815

حمله به سفارت رژیم ‌صهیونیستی در توکیو

حمله به سفارت رژیم ‌صهیونیستی در توکیو

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، تصاویر ویدیویی نشان می‌دهند که یک خودروی کوچک سیاه‌رنگ به یک حصار در ۱۰۰ متری سفارت رژیم صهیونیستی در ژاپن برخورد کرده است. رسانه‌های محلی همچنین گزارش دادند که یک افسر پلیس به طور سطحی زخمی شده و آمبولانس در محل دیده می‌شود. براساس این فیلم، خودرو

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، تصاویر ویدیویی نشان می‌دهند که یک خودروی کوچک سیاه‌رنگ به یک حصار در ۱۰۰ متری سفارت رژیم صهیونیستی در ژاپن برخورد کرده است. رسانه‌های محلی همچنین گزارش دادند که یک افسر پلیس به طور سطحی زخمی شده و آمبولانس در محل دیده می‌شود.
براساس این فیلم، خودرو به یک مانع موقت در نزدیکی حصار سفارتخانه برخورد کرده است. براساس گزارش‌ها، مردی که در محل دستگیر شده، عضو یک گروه راستگرا و حدود ۵۰ ساله است.
به گفته سخنگوی آتش‌نشانی، آنها در ساعت ۱۱.۵۷ صبح به وقت محلی تماس با فوریت‌ها را دریافت کردند. پلیس از اظهارنظر بیشتر خودداری کرده و سفارت رژیم صهیونیستی هم بیانیه‌ای نداده است.
از طرف پلیس، انگیزه این حمله و اینکه آیا سفارت رژیم صهیونیستی هدف قرار داشته یا خیر اعلام نشده است. با این حال معترضان اغلب علیه حملات رژیم صهیونیستی به غزه تجمع می‌کنند و اکنون خیابان نزدیک سفارت توسط پلیس ژاپن محاصره شده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.