تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
کد خبر : 39766

حمایت جمعی از روزنامه‌نگاران، اصحاب و فعالان رسانه‌ای از مردم مظلوم فلسطین

حمایت جمعی از روزنامه‌نگاران، اصحاب و فعالان رسانه‌ای از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، همزمان با آغاز حماسه طوفان الاقصی در فلسطین و سرزمین‌های اشغالی، جمعی از روزنامه‌نگاران، اصحاب و فعالان رسانه‌ای روز ۱۸ مهرماه ۱۴۰۲ در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیاینه‌ای را صادر و آمادگی خود را برای پشتیبانی مادی و معنوی از جبهه مقاومت در مبارزه با رژیم

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، همزمان با آغاز حماسه طوفان الاقصی در فلسطین و سرزمین‌های اشغالی، جمعی از روزنامه‌نگاران، اصحاب و فعالان رسانه‌ای روز ۱۸ مهرماه ۱۴۰۲ در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیاینه‌ای را صادر و آمادگی خود را برای پشتیبانی مادی و معنوی از جبهه مقاومت در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرده و از رسانه های بین المللی مستقل درخواست کردند صدا ی مردم مظلوم فلسطین باشند.
گفتنی است این بیانیه تا کنون به امضای بیش از ۵۰۰ نفر از خبرنگاران و اهالی رسانه رسیده و فرآیند اخذ امضاء همچنان ادامه دارد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنْیَانٌ مَّرْصُوص/ همانا خدا دوست می‌دارد کسانی را که در راه او صف در صف جهاد می‌کنند و همچون بنایی ساخته‌شده از سرب، استوار هستند.
رهبر معظم انقلاب: “رژیم غاصب صهیونیستی رفتنی است.”

خداوند قادر و عزیز را برای نصرت و عزتی که به مجاهدان فلسطینی اعطا فرموده سپاس می‌گوییم و درود بر مردان وزنانی می‌فرستیم که غیرتمندانه در میدان ایستادند و یک پیروزی بزرگ را رقم زدند. عملیات همه‌جانبه و ترکیبی نیروهای مقاومت علیه اشغالگران در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی، طوفانی به پا کرد و الطاف الهی بر آن باعث شد تا رژیم اشغالگر قدس در شوک سنگین فرورفته و حامیان این رژیم جعلی در تحیر بمانند.
این حرکت مجاهدانه و مخلصانه فخر همه آزادگان جهان شد. عملیات طوفان الاقصی باعث شد تا پیام مردم مظلوم فلسطین با عزتمندی هرچه تمام‌تر به گوش جهانیان رسیده و رژیم منحوس صهیونسیتی را در نظر همگان خوار و ذلیل کند. این آزمون الهی نه تنها فلسطین را سرافراز کرد، بلکه دشمن وحشی و جنایتکار را خوار و زبون گرداند. بی‌شک رژیم خبیث از این هم ضعیف‌تر خواهد شد. آمادگی جوانان فلسطینی و قدرت‌نمایی مجموعه‌های ارزشمند جهادی، فلسطین را روزبه‌روز قدرتمندتر و دشمن غاصب را روزبه‌روز ناتوان‌تر کرده وانشاا… به‌زودی بساط فساد این غده سرطانی برچیده خواهد شد.
در پس پیروزی‌های درخشان عملیات طوفان الاقصی نگرش ایمانی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب جلوه یافته و در دوران عبور از پیچ تاریخی، روزشمار پایان رژیم صهیونیستی باعجله در حال شمارش است. در این وضعیت دنیای اسلام یکسره در برابر قضیهٔ فلسطین، مسئول و دارای تکلیف دینی است و همه باید در پشتیبانی از ملت فلسطین صادقانه وارد میدان شوند.
تا پیش‌ازاین رزم غرورآفرین، دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن چنین وانمود می‌کردند که رژیم صهیونیستی شکست‌ناپذیراست. اما حال پس از خوردن سیلی محکم در عملیات طوفان الاقصی و شکسته شدن این توهم کاذب، سیاست مظلوم‌نمایی را تبلیغ می‌کنند تا چهره این رژیم گرگ صفت را بزک نمایند. اما ۷۵ سال جنایت و کودک‌کشی سانسور شدنی نیست و نمی‌توان یک اژدهای خونخوار را یک شبه تغییرچهره داد.
ما جمعی از روزنامه‌نگاران، اصحاب و فعالان رسانه‌ای در داخل ایران با تبریک این فتح راه‌گشا و آرزوی توفیقات و پیروزی‌های بزرگ‌تر برای جنبش مردمی و اسلامی مقاومت، ضمن اینکه خود تلاش خواهیم کرد صدای مردم مظلوم و مقتدر فلسطین باشیم از تمامی رسانه‌های مستقل بین‌المللی هم می‌خواهیم تا صدای مردم مظلوم فلسطین باشند. طوفان الاقصی نه‌ فقط یک عملیات میدانی و نظامی که فریاد بلند دادخواهی یک ملت در برابر رژیمی متجاوز و پشتیبانان جنایتکار آن است که در قساوت، سبعیت و پایمال کردن همهٔ موازین انسانی و اخلاقی هیچ حد و مرزی نمی‌شناسند. رساندن این پیام وظیفه حرفه‌ای همه آزادگان جهان است.
نصر من الله و فتح قریب
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.