تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
کد خبر : 31013

حمایت از دانش بنیان های تجهیزات پزشکی

حمایت از دانش بنیان های تجهیزات پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بر همین اساس فراخوانی منتشر کرده است تا این شرکت‌ها با ورود به این حوزه و شناخت اولویت‌های مدنظر؛ اقدام به تولید محصول یا ارائه خدمات کنند تا از محصولات آنها حمایت شود. اولویت‌های حمایتی شامل «تجهیزات آزمایشگاهی تشخیصی پیشرفته»، «تجهیزات پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بر همین اساس فراخوانی منتشر کرده است تا این شرکت‌ها با ورود به این حوزه و شناخت اولویت‌های مدنظر؛ اقدام به تولید محصول یا ارائه خدمات کنند تا از محصولات آنها حمایت شود.
اولویت‌های حمایتی شامل «تجهیزات آزمایشگاهی تشخیصی پیشرفته»، «تجهیزات پزشکی پیشرفته»، «مواد اولیه پیشرفته و پرمصرف»، «دستگاه‌ها و لوازم عمومی پزشکی» و «فناوری‌های نوین حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی» می‌شود.
در این فراخوان تاکید شده است که از طرح‌های پیشنهادی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای تولید بار اول و تجاری‌سازی و توسعه بازار محصولات حمایت خواهد شد.
«عمق‌دهی دانشی در حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی»، «برخورداری از TRL و MRL قابل قبول»، «برخورداری از زیرساخت تولیدی یا امکان همکاری با شرکت‌های تولیدی حاضر در بازار» و «برخورداری از بازار صادراتی» از جمله شاخص‌های انتخاب طرح‌های پیشنهادی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.