تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
کد خبر : 7231

تربیت تک‌بعدی کودکان مورد تایید نیست

تربیت تک‌بعدی کودکان مورد تایید نیست

رضوان حکیم‌زاده، عصر امروز در آیین اختتامیه سومین جشنواره کشوری شوق مهارت که در باغ گلستان خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره که به میزبانی لرستان برگزار شد به لحاظ کمی و کیفی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است. وی افزود: در این جشنواره ۳۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده است. معاون آموزش

رضوان حکیم‌زاده، عصر امروز در آیین اختتامیه سومین جشنواره کشوری شوق مهارت که در باغ گلستان خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره که به میزبانی لرستان برگزار شد به لحاظ کمی و کیفی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی افزود: در این جشنواره ۳۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان در سه محور ادبی علمی و هنری این فرصت را پیدا کردند که با توجه به توانمندی‌ها، علایق و استعدادهای خود به خلق آثار آثار بپردازند این فرصت برای آنان مهیا شده تا در زمینه‌های متنوعی که علاقمند هستند در جشنواره شرکت کنند.

حکیم‌زاده هدف اصلی آموزش و پرورش را تعلیم و تربیت دوره کودکی متناسب با اقتضائات کودک دانست و با تاکید بر اینکه تربیت کودکان به صورت تمام ساعتی و تک بعدی را تایید نمی‌کنیم، بیان کرد: همچنین مسابقاتی که سبب شود دانش آموز و کودک دچار استرس شوند و آنها را تک بعدی بار آورد مورد تایید وزارت نیست.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: همچنین خانواده‌ها باید اجازه دهند که کودکانشان به صورت طبیعی رشد کنند و از کودکی خود لذت ببرند.

وی یادآور شد: کودکان باید این فرصت را پیدا کنند که در جشنواره‌های متعدد و متنوع همچون شوق مهارت شرکت کنند تا بتوانندتوانمندی‌های خود را محک بزنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.