تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
کد خبر : 33512

حماس مسئولیت عملیات شهرک «عیلی» را بر عهده گرفت

حماس مسئولیت عملیات شهرک «عیلی» را بر عهده گرفت

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، در بیانیه حماس آمده است: «عملیات تیراندازی قهرمانانه در جنوب نابلس را که پاسخی طبیعی به کشتار دیروز جنین و نقشه‌های شوم اشغالگران برای تقسیم مسجد مبارک الاقصی بود،‌ تبریک می‌گوییم». حماس همچنین شهادت «مهند فالح» یکی از مجریان عملیات «عیلی» را به ملت قهرمان فلسطین و

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، در بیانیه حماس آمده است: «عملیات تیراندازی قهرمانانه در جنوب نابلس را که پاسخی طبیعی به کشتار دیروز جنین و نقشه‌های شوم اشغالگران برای تقسیم مسجد مبارک الاقصی بود،‌ تبریک می‌گوییم».
حماس همچنین شهادت «مهند فالح» یکی از مجریان عملیات «عیلی» را به ملت قهرمان فلسطین و همه آزادگان امت عربی و اسلامی تسلیت گفت و افزود: «این جوان ۲۶ ساله اسیر آزاده شده و از اهالی روستای عوریف در جنوب غربی نابلس بود و شهادت او تأیید می کند که ملت فلسطین حق دفاع از خود به هر وسیله و طریق ممکن را دارند».
حماس اضافه کرد: «دولت اسرائیل باید بداند که ادامه جنایتش علیه مردم فلسطین و مقدسات ما که در قلب آن مسجد مبارک الاقصی قرار دارد، باعث می شود که این عمیات تنها آغازی برای یک سری اقدامات مقاومت باشد به طوری که وضعیت شکننده آنها را بر هم خواهد زد و خواب سربازان و شهرک نشینان را به کابوس تبدیل خواهد کرد.»
در همین رابطه، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که پاسخ حمله جنایتکارانه روز گذشته دشمن صهیونیستی به جنین و تعرض شب گذشته اشغالگران به مسجد الاقصی خیلی زود با عملیات تیراندازی امروز در شهرک عیلی داده شد.
قاسم تصریح کرد که انقلابیون کرانه باختری در هر مکانی و از جایی که دشمن گمانش را هم نمی‌کند، به آن ضربه وارد می‌کنند.
وی اظهار داشت که خیزش و انتفاضه بزرگ و بی‌وقفه ملت فلسطین تا تحقق اهداف این ملت اعم از آزادی و استقلال ادامه خواهد داشت.
عصر امروز سه‌شنبه در نزدیکی شهرک «عیلی» واقع در شمال رام‌الله حادثه تیراندازی در یک عملیات شهادت طلبانه به وقوع پیوست که در نتیجه آن چهار تن از شهرک‌نشینان کشته و تعدادی زخمی شدند.
شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۳ مبارز فلسطینی با اسلحه “ام ۱۶” عملیات تیراندازی در نزدیکی شهرک عیلی مابین نابلس و رام الله را انجام دادند که دو از آن‌ها به شهادت رسیده و یک نفر دیگر محل را ترک کرده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.