تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
کد خبر : 4665

آنقدر از حق کشتی می‌گویم تا من را بردارید/ باید تا قران آخر پولمان را بدهید

آنقدر از حق کشتی می‌گویم تا من را بردارید/ باید تا قران آخر پولمان را بدهید

به گزارش ایسنا، علیرضا دبیر در مراسم افتتاح کمپ تیم های ملی کشتی خطاب به وزیر ورزش، گفت: اگر آن چیزی که حق کشتی است داده شود حتما کشتی بالا می‌آید. ما به همه مسابقات تیم می فرستیم همین امشب ۱۴ کشتی گیر به بلاروس می فرستیم که هزینه‌شان نفری ۳۱ میلیون تومان می شود.

به گزارش ایسنا، علیرضا دبیر در مراسم افتتاح کمپ تیم های ملی کشتی خطاب به وزیر ورزش، گفت: اگر آن چیزی که حق کشتی است داده شود حتما کشتی بالا می‌آید. ما به همه مسابقات تیم می فرستیم همین امشب ۱۴ کشتی گیر به بلاروس می فرستیم که هزینه‌شان نفری ۳۱ میلیون تومان می شود. اگر ۳ ماه مانده به المپیک پول به ما بدهید به کار ما نمی آید. تا یک قران آخر پولمان را وزارت ورزش باید بدهد. دیروز معاون شما یک میلیارد به ما داد؛ می خواهم چه کار؟ چون شما آمدید من راحت‌تر حرف می زنم. در سالن های کشتی مسئولان سینه شان را ستبر می کنند. حتما باید به ورزش های دیگر هم برسید اما کشتی مثل خاویار است و باید ویژه دیده شود. آنقدر حرف می زنم تا من را بردارید. من برای کشتی همه کار می کنم.

وی خاطرنشان کرد: تیم قرار نبود به صربستان برود اما به محمد بنا گفتم خدا می رساند. نفری ۲۷ میلیون دادیم و ۱۳ نفر را اعزام کردیم. من این قول را می دهم که کشتی این ظرفیت را دارد که مدال های طلای بیشتری بگیرد. ما باید در هر وزن ۴ یا ۵ کشتی گیر خوب داشته باشیم تا به جان هم بیفتند.

دبیر ادامه داد: برای مسابقات جهانی نروژ، کشتی فرنگی ما شانس اول قهرمانی است چرا که تیم خوبی داریم و زحمت کشیده اند. در آزاد هم حسن یزدانی ما ۲۶ ساله است و همه جوان هستند. تیم های ما با نگاه به المپیک پاریس بسته شده‌اند. خدا را شکر یک ورزشی در راس کار قرار گرفته و همه باید کمک کنیم که جواب بگیرد و موفق شود.

رییس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: کمپ تیم های ملی با همه سختی ها و محدودیت ها با هزینه زیاد بازسازی شد. از شما می خواهم یک تکه زمین دیگر هم به ما بدهید تا برای کشتی سازندگی کنیم. حال همه می گویند دبیر زمین ها را می گیرد اما من برای کشتی حرص می خورم. پیست دوومیدانی ما از معدود پیست های جهان است که زیر سایه درختان است و این کار را به سختی انجام دادیم. هر اسمی می خواهید بگذارید، اگر کارگر می‌خواهید، بگویید؛ برای کشتی همه کار می‌کنم.

دبیر در پایان خطاب به وزیر ورزش گفت: اگر خود شما قبل از المپیک آتلانتا به چند میدان دیگر می رفتید حتما مدال المپیک هم می گرفتید. خواهش می کنم نگذارید کشتی اینطور شود. ما باید به همه جام های بین المللی برویم. حتی اگر در آسیایی هم ببازیم ایراد ندارد اما در این صورت قول می دهم که درجهانی و المپیک نتیجه می گیریم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.