تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
کد خبر : 23126

حماس: اسرائیل بر جنگ مذهبی در منطقه پافشاری می‌کند

حماس: اسرائیل بر جنگ مذهبی در منطقه پافشاری می‌کند

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، حازم قاسم، سخنگوی حماس در سخنانی در واکنش به تشدید هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها به بهانه اعیاد سال نو عبری اظهار کرد: تشدید یورش‌ها به مسجدالاقصی اصرار اشغالگران برای شعله‌ور کردن جنگ مذهبی در کل منطقه را تأیید می‌کند. وی افزود: تجاوز مستمر به الاقصی

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، حازم قاسم، سخنگوی حماس در سخنانی در واکنش به تشدید هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها به بهانه اعیاد سال نو عبری اظهار کرد: تشدید یورش‌ها به مسجدالاقصی اصرار اشغالگران برای شعله‌ور کردن جنگ مذهبی در کل منطقه را تأیید می‌کند.
وی افزود: تجاوز مستمر به الاقصی با مقاومت بیشتری مواجه خواهد شد و عملیات مقاومتی اردوگاه “شعفاط” آخرین عملیات مقاومتی نخواهد بود.
حازم قاسم ادامه داد: مردان و زنان تحصن کننده در مسجدالاقصی نقش قهرمانی واقعی را برای مقابله با تهاجمات و خنثی کردن نقشه‌های رژیم اشغالگر ایفا می‌کنند.
رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر با بستن مناطقی از قدس و ممانعت از ورود فلسطینی‌ها به مسجدالاقصی زمینه هتک حرمت این مکان مقدس را برای صهیونیست‌های افراطی فراهم کرده و همین اقدام منجر به افزایش عملیات‌های مقاومتی خودجوش فلسطینی‌ها برای مقابله با این اقدام اشغالگران شده است.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.