تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
کد خبر : 33328

حضور داورزنی در جمع زنان والیبالیست ایران در اندونزی

حضور داورزنی در جمع زنان والیبالیست ایران در اندونزی

به گزارش ایسنا، نشست هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا امروز (‌شنبه ۲۷ خرداد) به میزبانی شهر سورابایا در اندونزی برگزار می‌شود.  محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران که به دعوت کنفدراسیون والیبال آسیا و برای شرکت در این نشست در اندونزی حضور دارد، پیش از جلسه خود با تیم ملی والیبال زنان دیدار داشت و

به گزارش ایسنا، نشست هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا امروز (‌شنبه ۲۷ خرداد) به میزبانی شهر سورابایا در اندونزی برگزار می‌شود.  محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران که به دعوت کنفدراسیون والیبال آسیا و برای شرکت در این نشست در اندونزی حضور دارد، پیش از جلسه خود با تیم ملی والیبال زنان دیدار داشت و دقایقی در کنار بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ایران بود.
او سپس راهی نشست هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا شد تا در جلسه‌ای با دیگر اعضای به بررسی رویدادهای سال ۲۰۲۲ و چشم انداز و برنامه‌های والیبال آسیا در سال پیش رو بپردازند.
تیم ملی والیبال ایران برای حضور در دومین دوره مسابقات والیبال چلنجر کاپ آسبا در اندونزی حضور دارد. این مسابقات از ۲۸ خرداد تا چهار تیر با حضور ۱۱ تیم به میزبانی اندونزی در شهر گرسیک برگزار می‌شود و تیم ملی که نخستین حضور خود را این مسابقات تجربه می‌کند، با هنگ‌کنگ و چین‌تایپه همگروه است.

داورزنی: استراتژی جدید ما سرمایه‌گذاری در رده پایه زنان است

داورزنی در مورد نشست هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا گفت: امروز جلسه هیات رئیسه آسیا را داریم.  با توجه به اینکه یک هفته دیگر  جلسه هیات رئیسه فدراسیون جهانی در دومنیکن برگزار می‌شود، معمولا کنفدراسیون‌ها قبل از آن جلسات خود را تشکیل می‌دهند تا برنامه‌هایشان را آماده کنند. این برنامه‌ها سپس در هیات رئیسه جهانی مطرح می‌شود. بنابراین بحث‌هایی مطرح است که باید در هیات رئیسه به تصویب برسد و بعد در FIVB مورد بررسی قرار بگیرد. 
او افزود: کنفدراسیون والیبال آسیا این جلسه را به صورت فشرده و همزمان با چلنجر کاپ زنان آسیا برگزار کرده است. به همین دلیل فرصتی دست داد تا هم در جلسه هیات رئیسه شرکت کنم و هم سری به بچه‌های تیم ملی بزنم. 
داورزنی به استراتژی فدراسیون در بخش زنان اشاره و بیان کرد: استراتژی جدیدی را تعرف کرده‌ایم و آن هم سرمایه‌گذاری خوب روی تیم‌های دختران و توجه جدی به بخش پایه است. در تیم بزرگسالان پوست‌اندازی و روی تیم زیر ۱۶ سال هم سرمایه‌گذاری کرده‌ایم چون معتقدیم آینده والیبال زنان به نوع سرمایه‌گذاری و نگاه ما به رده پایه برمی‌گردد. خوشبختانه رده زیر ۱۶ سال خوب کار می‌کند و تیم بزرگسالان هم که پوست‌اندازی کرده، فرصت خوبی برای جوانانی است که در این تیم حضور دارند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.