تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
کد خبر : 1922

حزب‌الله لبنان: تلاش رژیم صهیونیستی برای برهم زدن توازن بازدارندگی را ناکام گذاشتیم

حزب‌الله لبنان: تلاش رژیم صهیونیستی برای برهم زدن توازن بازدارندگی را ناکام گذاشتیم

به گزارش ایسنا، یک منبع در حزب‌الله لبنان به روزنامه الدیار گفت: اسرائیل ابتدا درگیری را شروع و مناطق غیرمسکونی را هدف قرار داد و بعد از آن مقاومت برای مقابله با این تجاوز آشکار به حاکمیت لبنان به این حملات پاسخ داد و مناطق غیرمسکونی اسرائیل را هدف قرار داد. دولت جدید اسرائیل قصد داشت

به گزارش ایسنا، یک منبع در حزب‌الله لبنان به روزنامه الدیار گفت: اسرائیل ابتدا درگیری را شروع و مناطق غیرمسکونی را هدف قرار داد و بعد از آن مقاومت برای مقابله با این تجاوز آشکار به حاکمیت لبنان به این حملات پاسخ داد و مناطق غیرمسکونی اسرائیل را هدف قرار داد. دولت جدید اسرائیل قصد داشت از طریق تجاوز به مناطق لبنانی قواعد درگیری را تغییر دهد و معادله جدید را بسازد که از طریق آن توازن بازدارندگی را برهم بزند اما بعد از پاسخ مقاومت تلاشش ناکام ماند.

این منبع اعلام کرد: دشمن اسرائیلی از مقابله با حزب‌الله عقب نشینی کرد. همواره کسانی هستند که تلاش می‌کنند هرگونه حادثه منطقه‌ای را به هرگونه حادثه لبنانی ربط دهند و تلاش می‌کنند این مساله را نشان دهند که تمام چیزی که حزب الله انجام می‌دهد با منافع خارجی در ارتباط است این درحالی است که مقاومت لبنان به وظیفه ملی خود عمل می‌کند که دفاع از خاک لبنان و حاکمیت و مرزهای آن است.

این منبع اعلام کرد: تنها دستورکاری که حزب‌الله به دنبال اجرای آن است حفظ کرامت و تمامیت ارضی لبنان است. متأسفانه افرادی که مقاومت را به اجرای دستورکارهای خارجی متهم می‌کنند تجاوز اسرائیل را محکوم نمی‌کنند و با این مساله به عنوان یک مساله بسیار عادی برخورد می‌کنند.

حزب‌الله لبنان جمعه در پاسخ به حملات اخیر رژیم صهیونیستی جولان و الجلیل در اراضی اشغالی را هدف قرار داد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.