تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
کد خبر : 38547

جذب فارغ التحصیلان گروه پزشکی و پیراپزشکی در فراجا

جذب فارغ التحصیلان گروه پزشکی و پیراپزشکی در فراجا

به گزارش پایگاه خبری پلیس، معاونت بهداشت، امداد و درمان فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، به منظور تامین کادر درمان مورد نیاز در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خود از بین فارغ التحصیلان گروه پزشکی و پیراپزشکی داوطلب مرد می‌پذیرد. در این اطلاعیه آمده است: فارغ التحصیلان و یا دانشجویان در حال تحصیل گروه‌های پزشکی، پرستاری

به گزارش پایگاه خبری پلیس، معاونت بهداشت، امداد و درمان فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، به منظور تامین کادر درمان مورد نیاز در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خود از بین فارغ التحصیلان گروه پزشکی و پیراپزشکی داوطلب مرد می‌پذیرد.
در این اطلاعیه آمده است: فارغ التحصیلان و یا دانشجویان در حال تحصیل گروه‌های پزشکی، پرستاری و بهیاری که برابر آئین نامه‌های استخدامی دارای شرایط لازم هستند، می‌توانند به مدیریت گزینش و استخدام استان و یا مراکز درمانی فراجا در انتظامی شهرستان‌ها مراجعه کنند.
دواوطلبان گرامی در صورت داشتن هرگونه ابهام می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۱۸۲۵۷۲۲  با پیش شماره ۰۱۱ تماس حاصل نمایند.
انهدام باند حرفه‌ای سرقت احشام و اماکن دولتی در ساری
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از انهدام باند حرفه‌ای سرقت احشام و اماکن دولتی در شهرستان ساری خبر داد.
سرهنگ”علی قیصری” نیز اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام و اماکن دولتی در روستاهای بالادست شهرستان ساری، رسیدگی به موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی با اظهار اینکه کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی مازندران، با انجام یک ماه تلاش شبانه‌روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی با بررسی صحنه جرم و اقدامات علمی، فنی و اطلاعاتی موفق شدند باند ۵ نفره‌ای از سارقان احشام و اماکن را شناسایی کنند، افزود: پلیس ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه توانست متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با اشاره به این که متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده پلیس، تاکنون به ۳ فقره سرقت احشام و اماکن اعتراف کردند و مقادیری قابل توجهی اموال مسروقه از آنها کشف شد، تصریح کرد: تحقیقات جهت کشف سرقت‌های احتمالی دیگر متهمان و تکمیل پرونده کماکان ادامه دارد و هر ۵ متهم روانه زندان شهرستان ساری شدند.
سرهنگ قیصری خاطرنشان کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد سرقت‌هایی که توسط این سارقان صورت گرفته از اماکن و دامداری های با ضریب پایین امنیتی بوده، لذا به دامداران و صاحبان احشام توصیه می‌شود نسبت به مقاوم‌سازی، ارتقاء حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیزات ضدسرقت در محل نگهداری دام‌ها اقدام کنند تا شاهد وقوع این گونه سرقت‌ها نباشیم. ضمن اینکه موارد مشکوک را از طریق۱۱۰به پلیس اطلاع رسانی کنند.
آرایشگر سارق در نکا به دام پلیس افتاد
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری آرایشگر زنان که طلا و زیور آلات مشتریان خود را به طرز ماهرانه و حرفه‌ای سرقت می‌کرد، خبر داد.
سرهنگ “قاسم عزیزی” در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان زن به مراجع انتظامی مبنی بر سرقت و یا مفقود شدن طلاجات و زیور آلات آنان، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان نکا قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا، تصریح کرد: پس از بررسی‌های همه جانبه و با توجه به مفقود شدن طلاجات شاکیان پرونده پس از حضور آرایشگر زن و همراه وی در منازل آنان، ماموران به این دو زن مظنون و با اخذ دستور قضایی متهم را دستگیر کردند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت طلاجات مشتریان خود با شگردی خاص و متبحرانه و در حین انجام کار اعتراف کرد.
سرهنگ عزیزی با بیان اینکه متهم ضمن اعتراف به ۶ فقره سرقت از مشتریان خود، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد مراقب شگردهای شیادان باشند و هر فرد غریبه‌ای را تحت عنوان آرایشگر، تعمیر کار و مامور ارگان‌های مختلف به منازل راه ندهند و بعد از شناسایی و مشاهده کارت شناسایی اجازه ورود دهند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.