تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 44945

جباری: برای افزایش شور انتخاباتی میزهای خدمت به مردم برپا شود

جباری: برای افزایش شور انتخاباتی میزهای خدمت به مردم برپا شود

احمد جباری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مولفه‌های موثر در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بیان کرد: مردم نظام و کشور خود را دوست دارند و برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات مشارکت می کنند. هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد قطعا در پیشبرد مسائل بین المللی و داخلی کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت اما

احمد جباری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مولفه‌های موثر در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بیان کرد: مردم نظام و کشور خود را دوست دارند و برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات مشارکت می کنند. هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد قطعا در پیشبرد مسائل بین المللی و داخلی کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت اما برای جلب اعتماد مردم نباید بگذاریم تا امورات مردم بر روی زمین بماند.
نماینده مردم بندرلنگه، پارسیان و کیش در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: دستورالعمل ها و بخشنامه های خلق الساعه ای که بعضا صادر می شود و به کل کشور تسری داده می‌شود بعضا به پیشبرد امورات مردم ضربه وارد می کند. از نظر بنده برای جلب رضایت مردم باید دستورالعمل ها بومی سازی شود.
جباری تاکید کرد: از نظر بنده برای افزایش شور و نشاط انتخاباتی باید میزهای خدمت به مردم بر پا شود و مشکلات زندگی روزمره مردم بررسی و حل گردد. باید به مردم دلگرمی بدهیم. مردم نظام خود را دوست دارند پس نباید نگاه های سلیقه ای به مردم داشت.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.