تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
کد خبر : 31404

جای سعید معروف در تیم ملی خالی است/ محمد موسوی بار تیم را به دوش می‌کشد

جای سعید معروف در تیم ملی خالی است/ محمد موسوی بار تیم را به دوش می‌کشد

به گزارش ایسنا، بازیکنان نسل طلایی والیبال ایران که با موفقیت‌های خود این رشته را به یکی از پرطرفدارترین ورزش‌ها در جامعه ایران تبدیل کردند، این روزها باتجربه شده و دوران پایانی بازیکنی خود را سپری می‌کنند و یا وارد عرصه مربیگری شده‌اند. اما برخی از این بازیکنان هنوز هم می‌درخشند و برای تیم‌های خود

به گزارش ایسنا، بازیکنان نسل طلایی والیبال ایران که با موفقیت‌های خود این رشته را به یکی از پرطرفدارترین ورزش‌ها در جامعه ایران تبدیل کردند، این روزها باتجربه شده و دوران پایانی بازیکنی خود را سپری می‌کنند و یا وارد عرصه مربیگری شده‌اند. اما برخی از این بازیکنان هنوز هم می‌درخشند و برای تیم‌های خود اثرگذارند؛ سعید معروف کاپیتان سابق تیم ملی این روزها یکی از اصلی‌ترین مهره‌های تیم فنرباغچه ترکیه است.
امیرخوش‌خبر، سرپرست سابق تیم ملی که سال‌ها با نسل طلایی والیبال ایران کار کرد در مورد شرایط فعلی سعید معروف به ایسنا گفت: آقای معروف با کیفیتی که  نشان می‌دهد و با توجه به تحت تاثیر قرار دادن ستاره‌ها و تیم بزرگ فنرباغچه هنوز جای بازی دارد. معروف نه تنها بازی که هنرنمایی می‌کند و دوران جدیدی را در عرصه بازیگری خود شروع کرده است.
او در ادامه افزود: تمام مسابقاتش را دنبال می‌کنم و هر چند روز یکبار با او در تماس هستم، انگیزه‌هایی که از کلامش متوجه می‌شوم و صحبت‌هایی که در مورد اتفاقات بازی می‌کند، حاکی از انگیزه بالای اوست. علی‌رغم علاقه‌ای که به مربیگری دارد فکر نمی‌کنم به این زودی بخواهد در این عرصه حضور داشته باشد. در حال حاضر  با توان و انگیزه بازی می‌کند و امیدوارم شرایط خوبی را پشت سر بگذارد.

خوش‌خبر با بیان اینکه جای سعید معروف در تیم ملی خیلی خالی است، ادامه داد: با توجه به بازی‌هایی که در فنرباغچه انجام می‌دهد، تیم ملی ما هنوز هم می‌تواند از هنرش بهره‌مند شود. معروف کوه تجربه و انگیزه است و به اطرافیان خود انگیزه می‌دهد. همیشه از بازی او حس خوب گرفته‌ام و مطمئنم خیلی‌ها با من هم‌عقیده هستد. به هر حال تصمیمی است که آقای معروف گرفته و تیم ملی هم با این شرایط ادامه می‌دهد. امیدوارم تیم ملی در رویدادهای پیش رو موفق باشد.
سرپرست تیم ملی نوجوانان در مورد حضور عادل غلامی در کادر فنی این تیم گفت:  رویکرد ما برای تقویت تیم ملی بعد از صحبت با آقای وکیلی این شد که یکی از قهرمانانی را که در نسل طلایی والیبال موفقیت داشته و چهره است را روی نیمکت بنشانیم تا انگیزه مضاعفی برای نوجوانان باشد و آقای وکیلی هم از کمک‌های فنی او استفاده کند. با توجه به پیشینه و تجاربی که آقای غلامی در کنار تیم ملی کسب کرد، درخواست کردیم به کمک تیم ملی نوجوانان بیاید که با روی باز پذیرفت. او با انگیزه بسیار زیاد کنار تیم است و تمام تجربیاتش را به نوجوانان انتقال می‌دهد.

او با اشاره به همکاری با عادل غلامی در تیم ملی، در مورد به کارگیری بازیکنان نسل طلایی در تیم‌های ملی گفت: حضور آقای غلامی و به تبع آن بازیکنانی که در نسل طلایی بودند و اکنون از دوران بازیکنی جدا می‌شوند، بسیار ارزشمند است. هدف من به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان این است که پای این بازیکنان به تیم‌های ملی پایه باز شود تا تجربیات خود را منتقل کنند. این بازیکنان با مربیان بزرگی کار و میدان‌های خیلی خوب و با کیفیتی را تجربه کرده‌اند که بسیار گرانبهاست. این به سیاست سرمایه‌گذاری فدراسیون روی این بازیکنان برمی‌گردد و اکنون زمان برداشت است.
خوش‌خبر همچنین به حضور محمد موسوی در تیم ملی بزرگسالان اشاره و بیان کرد: موسوی هم متعلق به نسل طلایی و بسیار باتجربه است. هنوز انگیزه حضور در تیم ملی را به عنوان بازیکن دارد. به نظرم خیلی خوب می‌توانند به عنوان کاپیتان بار تیم را به دوش بکشد و رهبری کند. تجربیاتش به آقای عطایی کمک خواهد کرد. فکر می‌کنم حضور در میادین بزرگی مثل لیگ جهانی، انتخابی المپیک و دیگر رویدادهای مهم امسال می‌طلبد بازیکنان بسیار باتجربه در کنار جوانان قرار بگیرند.  
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.