تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر : 38229

جانشین اخباری در اسکله‌ی آرامش پهلو گرفت

جانشین اخباری در اسکله‌ی آرامش پهلو گرفت

باشگاه تراکتور در نقل‌وانتقالات تابستانی، محمدرضا اخباری گلر محبوب و شماره یک تیمش را از دست داد تا حفاظت از قوطی فلزی تیم به حسین پورحمیدی سپرده شود. پورحمیدی فصل گذشته با ثبت ۱۷ کلین‌شیت با پیراهن ایرالکو عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت تا یکی از بهترین سنگربانان لیگ بیست‌ودوم محسوب شود.

باشگاه تراکتور در نقل‌وانتقالات تابستانی، محمدرضا اخباری گلر محبوب و شماره یک تیمش را از دست داد تا حفاظت از قوطی فلزی تیم به حسین پورحمیدی سپرده شود.
پورحمیدی فصل گذشته با ثبت ۱۷ کلین‌شیت با پیراهن ایرالکو عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت تا یکی از بهترین سنگربانان لیگ بیست‌ودوم محسوب شود.
دروازه‌بان ۲۵ ساله حال حاضر تی‌تی‌ها اما، در سه بازی ابتدای فصل تراکتور در لیگ‌برتر و لیگ‌قهرمانان آسیا، هفت بار دروازه خود را باز شده دید تا با عملکرد ضعیفش، شرایط برای این گلر در تبریز دشوارتر شود.
بعد از این دوره طوفانی، پورحمیدی مقابل مس‌رفسنجان و استقلال خوزستان دروازه‌اش را بسته نگه‌داشت و وضعیت برای دروازه‌بان خوزستانی تراکتور بهتر تا حدودی بهتر شد.
اما پورحمیدی در تعطیلات لیگ و فیفا دی ماه سپتامبر خوش شانس بود، این دروازه‌بان پس از عملکرد ضعیف در سه بازی ابتدایی و بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش در دو دیدار اخیر تراکتور بعد از مصدومیت علیرضا بیرانوند، در لیست امیر قلعه‌نویی قرار گرفته تا با حضور در اردوی تیم‌ملی، مشخص این دروازه‌بان همچنان مدنظر سرمربی تیم‌ملی ایران است.
پورحمیدی پس از دیدار تدارکاتی ایران و آنگولا به تبریز بازگشت تا در تمرینات گروهی تراکتور شرکت کند، این دروازه‌بان که دوست دارد روند بسته‌نگه داشتن دروازه‌اش در دوبازی اخیر تراکتور را ادامه دهد برای بازی با هوادار آماده می‌شود و باید دید آیا جانشین اخباری می‌تواند سومین کلین‌شیت فصلش را به ارمغان آورد یا خیر؟
به گزارش ایسنا، تراکتور در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران، روز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه میهمان هوادار خواهد بود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.