تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر : 37313

جام جهانی بسکتبال/ حامد حدادی بهترین بازیکن ایران برابر بزریل

جام جهانی بسکتبال/ حامد حدادی بهترین بازیکن ایران برابر بزریل

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از جام‌جهانی ۲۰۲۳، امروز (شنبه) ۴ شهریور ۱۴۰۲ به مصاف برزیل رفت که در پایان، با نتیجه سنگین ۱۰۰ – ۵۹ شکست خورد تا سنگین‌ترین باخت تاریخ بسکتبال ایران در ادوار مختلف جام‌جهانی به ثبت برسد. در این دیدار دو تیم در ریباند حمله

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از جام‌جهانی ۲۰۲۳، امروز (شنبه) ۴ شهریور ۱۴۰۲ به مصاف برزیل رفت که در پایان، با نتیجه سنگین ۱۰۰ – ۵۹ شکست خورد تا سنگین‌ترین باخت تاریخ بسکتبال ایران در ادوار مختلف جام‌جهانی به ثبت برسد.
در این دیدار دو تیم در ریباند حمله ۸ – ۸ مساوی بودند، اما در ریباند دفاعی برزیل تیم برتر میدان بود و ۳۴ – ۲۱ بر ایران برتری داشت. به این ترتیب در مجموع ریباند حمله و دفاع برزیل ۴۲ – ۲۹ تیم برتر زمین بود. در توپ ربایی نیز این سلسائو بود که ۱۲ – ۷ به ایران برتری داشت. ضمن اینکه در بلاک شات‌ها هم تیم ملی برزیل ۳ – ۱ پیش بود.
در اشتباهات و خطاها نیز تیم ملی ایران آمار بدتری داشت. در پایان این بازی، ۱۹ خطا و ۱۹ ترن اور برای ایران و ۱۵ ترن اور و ۱۱ خطا برای برزیل به ثبت رسید. به این ترتیب برزیل در همه آمار عملکرد بهتری نسبت به تیم ملی ایران داشت تا باخت سنگینی را برای شاگردان دمیر رقم بزند.
این سومین تقابل تیم‌های ملی برزیل و ایران در ادوار مختلف جام جهانی بود که در هر سه آن‌ها، سلسائو به پیروزی دست یافته است. حامد حدادی با ثبت ۱۰ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس گل، یک توپ ربایی و یک بلاک شات، تاثیرگذاری ۱۶ را به ثبت رسانده و بهترین بازیکن ایران در این دیدار شد. برونو کابوکلو از برزیل نیز با ثبت ۱۶ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ توپ ربایی، تاثیرگذاری ۲۱ را به ثبت رساند و بهترین بازیکن زمین شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.