تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 48863

جامعه پزشکی مستحق حمایت و درک اجتماعی بیشتر است

جامعه پزشکی مستحق حمایت و درک اجتماعی بیشتر است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا جباری، در پیام نوروزی، عنوان داشت: نوروز را به هموطنان عزیز و جامعه محترم پزشکی شادباش می‌گویم. آرزو می‌کنم در سال جدید، همه‌ی مردم این دیار مهربان، به ویژه اعضای گرانقدر جامعه پزشکی، زندگی پر از آرامش، سلامتی و امید را تجربه کنند. بی تردید این آرزوها تنها با اهتمام

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا جباری، در پیام نوروزی، عنوان داشت: نوروز را به هموطنان عزیز و جامعه محترم پزشکی شادباش می‌گویم. آرزو می‌کنم در سال جدید، همه‌ی مردم این دیار مهربان، به ویژه اعضای گرانقدر جامعه پزشکی، زندگی پر از آرامش، سلامتی و امید را تجربه کنند.
بی تردید این آرزوها تنها با اهتمام به ارتقا فرهنگ و ارزش‌های اجتماعی و اقدامات عملی برای رشد شاخص‌های رفاه و تأمین اجتماعی و تصمیمات منطقی و ترغیب کننده برای زندگی بهتر، قابل دستیابی است.
در این رهگذر، جامعه پزشکی، در تمام این سال‌ها به رغم ناملایمات بسیار، با خدمات بی‌نظیر و تلاش‌های بی‌وقفه خود، مستحق حمایت و درک اجتماعی بیشتر است و تحقق این امر، نیازمند توجه جدی به ارزش‌های حرفه‌ای پزشکی، تضمین امنیت کادر درمان، تأمین حداقل استاندارد معیشت، اصلاح سیاست‌های حوزه سلامت و استقرار کارآمدی برای تأمین سلامت عمومی است.
امیدوارم شادمانی نوروز همواره در دل‌های ما جاری بماند و روزهایی با مشکلات کمتر و خاطرات بهتر با آگاهی، همدلی و همزبانی بیشتر در پیش داشته باشیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.