تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
کد خبر : 33542

ثبت بیش از ۱۲ هزار تماس با سامانه ۱۹۷ در سال جاری/ توجه جدی به کشف جرائم

ثبت بیش از ۱۲ هزار تماس با سامانه ۱۹۷ در سال جاری/ توجه جدی به کشف جرائم

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سردار محمد قنبری با حضور در مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ گفت:‌ امروز از نزدیک مشکلات و مسائل مربوط به حوزه عملیاتی پلیس آگاهی را پیگیری کردم. از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۱۲ هزار تماس از طریق سامانه ۱۹۷ به پلیس آگاهی ارسال شده که بیش از

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سردار محمد قنبری با حضور در مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ گفت:‌ امروز از نزدیک مشکلات و مسائل مربوط به حوزه عملیاتی پلیس آگاهی را پیگیری کردم. از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۱۲ هزار تماس از طریق سامانه ۱۹۷ به پلیس آگاهی ارسال شده که بیش از ۵۰ درصد از این تماس‌ها مربوط به تقدیر و تشکر از عملکرد کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی است و تنها حدود دو درصد از آن مربوط به انتقادات بوده است.
رئیس پلیس آگاهی فراجا توجه جدی به مطالبات مردمی در کشف جرایم و احقاق حقوق مال باختگان را مهمترین اولویت پلیس عنوان کرد و افزود: توجه پلیس به دغدغه جامعه در وقوع جرایم به خصوص جرم سرقت از جمله راهبردهای اساسی و عملیاتی است.
بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، وی گفت: امید است با ارتقاء توان عملیاتی و هوشیاری و آگاهی شهروندان در خودمراقبتی و ارتقاء ایمنی فضای شهری و خانگی بتوانیم به دستاوردهای مطلوبی در کاهش وقوع جرایم دست یابیم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.