تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
کد خبر : 33966

تیم ملی والیبال زنان به ایران بازگشت

تیم ملی والیبال زنان به ایران بازگشت

به گزارش ایسنا، دومین دوره مسابقات والیبال چلنجرکاپ زنان آسیا از ۲۹ خرداد تا چهارم تیرماه با حضور یازده کشور ایران، ویتنام، اندونزی، هند، چین‌تایپه، هنگ‌کنگ، فیلیپین، استرالیا، مغولستان، ماکائو و ازبکستان به میزبانی اندونزی برگزار شد و با قهرمانی ویتنام به پایان رسید. تیم ملی ایران که برای نخستین بار در این رقابت‌ها شرکت

به گزارش ایسنا، دومین دوره مسابقات والیبال چلنجرکاپ زنان آسیا از ۲۹ خرداد تا چهارم تیرماه با حضور یازده کشور ایران، ویتنام، اندونزی، هند، چین‌تایپه، هنگ‌کنگ، فیلیپین، استرالیا، مغولستان، ماکائو و ازبکستان به میزبانی اندونزی برگزار شد و با قهرمانی ویتنام به پایان رسید.
تیم ملی ایران که برای نخستین بار در این رقابت‌ها شرکت کرد، موفق شد در جایگاه پنجم قرار بگیرد. ملی‌پوشان ایران که روز گذشته (سه‌شنبه، ششم تیر) اندونزی را به مقصد تهران ترک کردند، ساعت ۴ صبح به فرودگاه امام خمینی وارد شدند. فریبا محمدیان، نایب‌رئیس فدراسیون والیبال، و روزبهانی و لطفی از مسئولان کمپ چمران با حضور در فرودگاه امام از تیم زنان استقبال کردند.
فریبا محمدیان درباره عملکرد تیم ملی زنان در چلنجرکاپ آسیا گفت: توسعه تیم ملی والیبال زنان با توجه به سیاست‌های از پیش تعیین‌شده فدراسیون و دیدگاهی که رئیس فدراسیون دارد، از یک منظر منوط به ورود تیم به لیگ ملت‌هاست. برای این مسیر چلنجرکاپ موقعیت بسیار مناسبی است. با توجه به اینکه تیم ملی اولین حضورش را در این رقابت‌ها تجربه کرد و مسابقات هم بسیار سنگین و جدی بود، کادر فنی و بازیکنان همه تلاش خود را کردند.
او به تداوم حمایت فدراسیون از والیبال زنان اشاره و بیان کرد: فدراسیون از حمایت این بازیکنان دست برنمی‌دارد و استمرار این حمایت را خواهیم داشت. این مسابقات را در برنامه‌ریزی فدراسیون به منظور دو هدف در نظر گرفتیم؛ بازیکنان بدانند این هم مسیر خوب و جذابی است و دیگر اینکه مسابقات قهرمانی آسیا و پس از آن بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم و نیاز است که تجربه بازیکنانمان در تورنمنت‌های معتبر بیشتر شود.
محمدیان با بیان اینکه عملکرد تیم ملی زنان در چلنجرکاپ آسیا رضایتبخش بود، ادامه داد: امیدوارم در قهرمانی آسیا که به‌مراتب مهم‌تر است باز هم درخشش‌ خوبی داشته باشند. تعدادی از بازیکنانمان در تمرینات قبل و لیگ داخلی دچار آسیب شده‌ و الان دوره بازتوانی را می‌گذرانند. امیدورام آنها هم به تیم اضافه شوند و تیم قدرتمندی را در آینده داشته باشیم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.