تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر : 44151

تیم را به شرایط قبل باز می‌گردانیم

تیم را به شرایط قبل باز می‌گردانیم

تیم والیبال گیتی‌پسند بر خلاف شروع بسیار خوبی که در لیگ برتر ۱۴۰۲ داشت و ایستادن بر رده دوم جدول، اما چند هفته‌ای است که از حالت ایده‌آل خود خارج شده و نیم‌فصل را با هفت پیروزی و ۲۲ امتیاز در رده ششم جدول به پایان رساند. سعید عقیلی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص

تیم والیبال گیتی‌پسند بر خلاف شروع بسیار خوبی که در لیگ برتر ۱۴۰۲ داشت و ایستادن بر رده دوم جدول، اما چند هفته‌ای است که از حالت ایده‌آل خود خارج شده و نیم‌فصل را با هفت پیروزی و ۲۲ امتیاز در رده ششم جدول به پایان رساند.
سعید عقیلی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص روند تیمش اظهار کرد: با وجود مشکلات هر تیم برای خود بازیکنانی دارد که مشغول به فعالیت هستند. اغلب امتیازها از دوم تا دهم جدول تقریبا مثل یکدیگر است. اگر چه ششم جدول قرارداریم و با تیم دوم در جدول تقریبا هم امتیاز هستیم، اما تا به الان نتیجه خوبی کسب کردیم.
وی ادامه داد: به نظرم تیم ما با پتانسیلی که داشت خوب کار کرد و باید در پلی آف هم حضور داشته باشیم. انشالله در دور برگشت با تلاش‌های بسیار بتوانیم مشکلات خود را برطرف کنیم.
عقیلی با بیان اینکه تیم هورسان یک باخت در خانه خود داشت و تیم‌های بزرگ را پشت سر گذاشته بود، افزود: ما دو بر هیچ جلو بودیم که پشت خط زن ما مصدوم شد. جایگزین این پشت خط زن، بازیکن ۱۷ ساله‌ای بود و در نهایت به دلیل هیجان ورزشگاه و تماشاگران نتیجه را واگذار کردیم.
وی تاکید کرد: ما با تغییر در چیدمان تیم باید نقاط ضعف را پوشش دهیم تا بتوانیم تیم را به شرایط قبل بازگردانیم، یک تیم پتانسیلی را دارد که با جایگزین بتواند نتیجه بهتری را کسب کند.
به گزارش ایسنا، دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان از روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه آغاز می‌شود و تا ۲۳ اسفندماه با ۹۱ دیدار پیگیری خواهد داشت تا تیم‌های شرکت کننده فرصت ۱۰ روزه برای تجدید قوا و شرکت در این مسابقات داشته باشند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.