تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
کد خبر : 39908

تیراندازی در بزرگراه آزادگان و کشف ۶۸ کیلوگرم «شیشه»

تیراندازی در بزرگراه آزادگان و کشف ۶۸ کیلوگرم «شیشه»

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: با انجام رصد و پایش و پیگیری‌های شبانه‌روزی و فعال‌سازی گشت‌های آشکار و پنهان پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محورها و بزرگراه‌های منتهی به پایتخت، ماموران این پلیس به یکدستگاه خودروی سواری دنا که

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: با انجام رصد و پایش و پیگیری‌های شبانه‌روزی و فعال‌سازی گشت‌های آشکار و پنهان پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محورها و بزرگراه‌های منتهی به پایتخت، ماموران این پلیس به یکدستگاه خودروی سواری دنا که در حوالی بزرگراه آزادگان در حال تردد بود، مشکوک شده و رفتار آن را تحت نظر قراردادند. 
وی با بیان اینکه در ادامه ماموران با استفاده از گشت آشکار نسبت به صدور دستور ایست و توقف خودرو اقدام کردند، گفت: راننده سواری دنا در ادامه بدون توجه به فرمان ایست پلیس، با انجام حرکات مارپیچ و رانندگی پر سرعت و خطرناک به راه خود ادامه داده و سعی در فرار از دست پلیس را داشت. درهمین راستا تعقیب و گریز میان پلیس و متهمان آغاز شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ادامه داد:‌دقایقی پس از شروع تعقیب و گریز ماموران ناگزیر شدند که در راستای صیانت از شهروندان در حال تردد در بزرگراه به ناچار با اخطار ایست و شلیک هوایی اقدام به متوقف کردن خودروی مذکور کردند، اما باز هم متهم با بی‌توجهی و اقدام به فرار کرد که در نهایت با اجرای طرح مهار و شلیک دقیق سرتیم عملیات لاستیک خودرو مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در نهایت خودروی مذکور متوقف و راننده آن نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.
 باباپور با اشاره به انجام بازرسی از خودروی مذکور گفت: با توقف خودرو ماموران اقدام به بازرسی از آن کردند که در جریان آن ۶۸ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه کشف و ضبط شد. خودروی مذکور نیز به پارکینگ منتقل شد.
وی با بیان اینکه متهم در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان درحال انجام است.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.