تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
کد خبر : 37251

توفان و سیل در آلمان/ ۲۰ مصدوم و اختلال در خدمات ریلی

توفان و سیل در آلمان/ ۲۰ مصدوم و اختلال در خدمات ریلی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از دویچه‌وله، این حادثه طبیعی تاکنون تعدادی مصدوم داشته و خدمات ریلی منطقه‌ را نیز با مشکل مواجه کرده است. توفان شدید پنج‌شنبه شب (شب گذشته)، دو اردوگاه در حوالی دریاچه «کنستانس» در مرز آلمان با سوئیس را درنوردیده و حدود ۱۲۰۰ نفر را مجبور

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از دویچه‌وله، این حادثه طبیعی تاکنون تعدادی مصدوم داشته و خدمات ریلی منطقه‌ را نیز با مشکل مواجه کرده است.
توفان شدید پنج‌شنبه شب (شب گذشته)، دو اردوگاه در حوالی دریاچه «کنستانس» در مرز آلمان با سوئیس را درنوردیده و حدود ۱۲۰۰ نفر را مجبور به تخلیه شبانه کرده است.
در یکی از این اردوگاه‌ها، شش نفر بر اثر سقوط درخت مجروح شدند که حال یکی از آنها وخیم است.
همچنین در منطقه‌ دیگری که محل تجمع موتورسواران در «نوردلینگن»، شهری در ایالت باواریا است، ۱۰ نفر به دلیل برخورد اشیایی که توفان به اطراف پرتاب کرده، زخمی شدند. پلیس گفته است که سه نفر از مصدومان در بیمارستان بستری شده‌اند.
بنابر گزارش راشاتودی، این توفان در جنوب و غرب آلمان تاکنون دست‌کم ۲۰ مصدوم داشته است.
در عین حال سقوط درختان باعث متوقف شدن فعالیت چندین سرویس ریلی منطقه‌ای در این ایالت شد. قطار شهری مونیخ، مرکز باواریا در طول شب به طور کامل تعطیل شد و برخی از بخش‌های آن امروز (جمعه) هم بسته بودند.

در شهر «فرایبورگ» و اطراف آن نیز پلیس گزارش کرده که دست‌کم ۶۰۰ بار برای رسیدگی به حوادثی از جمله جاری شدن سیل در زیرزمین‌ها و خیابان‌ها فراخوانده شده است.
مقامات هشدار داده‌اند که مردم از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند چرا که قطعی برق در برخی از شهرهای بزرگ مانند «کلن» گزارش شده است.
همچنین پیش‌بینی می‌شود که این سامانه جوی تا دو روز آینده ادامه یابد و از این رو، برنامه‌ و رویدادهای روزهای آتی در بسیاری از مناطق لغو شده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.