تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
کد خبر : 7276

توزیع ۶۶۰ هزار بسته بهداشتی میان خانواده‌های نیازمند

توزیع ۶۶۰ هزار بسته بهداشتی میان خانواده‌های نیازمند

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید باجلان با تشریح پویش ملی احسان و اطعام حسینی (ع) افزود: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص برقراری رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه، شاهد درخشش نیروهای جهادی، سپاه، آستان قدس، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج، خیران و مراکز نیکوکاری بودیم. وی با بیان اینکه در

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید باجلان با تشریح پویش ملی احسان و اطعام حسینی (ع) افزود: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص برقراری رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه، شاهد درخشش نیروهای جهادی، سپاه، آستان قدس، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج، خیران و مراکز نیکوکاری بودیم.

وی با بیان اینکه در دو ماه محرم و صفر بیش از ۳۷ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد، تاکید کرد: یک میلیون و سیصد هزار پرس غذای گرم در استان لرستان طبخ و بین مددجویان و نیازمندان توزیع شد که برای طبخ و توزیع این میزان غذای گرم ۶۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

باجلان با اشاره به رعایت کامل پروتکل‌های وزارت بهداشت در تمام مراحل طبخ و توزیع غذای گرم، خاطرنشان کرد: در مناطق صعب‌العبور که امکان توزیع غذای گرم با حفظ نکات بهداشتی وجود نداشت، کمیته امداد با همراهی گروه‌های مردمی اقدام به توزیع ۱.۵ میلیون بسته ارزاق کرد که سهم استان لرستان ۱۴۰ هزار بسته‌های ارزاق بود.

رئیس ستاد مرکزی اطعام حسینی با اشاره به اجرای طرح «نذر سردار شهید سلیمانی» در محرم و صفر گفت: در این طرح که با همراهی خانواده سردار رشید شهید سلیمانی برگزار شد، ۶۶۰ هزار بسته بهداشتی به ارزش ۳۲ میلیارد تومان میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

معاون اداری و مالی مرکز تاکید کرد: در پویش ملی طرح نذر سردار شهید سلیمانی در استان لرستان ۳۹ هزار بسته‌های بهداشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت جمع کمک‌های انجام شده به میزان ۶۸ میلیارد تومان بوده که تماماً از محل کمک‌های مردمی و خیر بوده است.

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.