تاریخ انتشار : جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
کد خبر : 8303

ویلفردو لئون به لیگ والیبال لهستان بازمی‌گردد؟

ویلفردو لئون به لیگ والیبال لهستان بازمی‌گردد؟

به گزارش ایسنا، ویلفردو لئون بازیکن سابق تیم ملی والیبال کوبا و ملی‌پوش فعلی لهستان و عضو باشگاه پروجا به تازگی تصمیم گرفته باشگاه خود را تغییر دهد.  لئون که در تیم ملی والیبال لهستان عملکرد بسیار خوبی داشت اکنون برای باشگاه پروجا ایتالیا بازی می کند اما آینده محبوب هواداران لهستانی در باشگاه فعلی مشخص نیست. رسانه sport لهستان در گزارشی

به گزارش ایسنا، ویلفردو لئون بازیکن سابق تیم ملی والیبال کوبا و ملی‌پوش فعلی لهستان و عضو باشگاه پروجا به تازگی تصمیم گرفته باشگاه خود را تغییر دهد.  لئون که در تیم ملی والیبال لهستان عملکرد بسیار خوبی داشت اکنون برای باشگاه پروجا ایتالیا بازی می کند اما آینده محبوب هواداران لهستانی در باشگاه فعلی مشخص نیست.

رسانه sport لهستان در گزارشی به این موضوع پرداخت و نوشت: مشخص نیست که پروجا می تواند شروع خوبی برای فصل داشته باشد یا خیر. تیم لئون در لیگ عملکرد خوبی دارد اما ناکامی در سوپرکاپ ایتالیا بسیار غیرمنتظره بود. باخت مقابل ترنتینو در نیمه نهایی سوپرکاپ ایتالیا شانس کسب جام معتبر را برای تیم لئون از بین برد. با توجه به این موضوع، آینده لئون در باشگاه فعلی زیر سوال رفته است.

شنیده ها حاکی از آن است که والیبالیست لهستانی حتی قبل از بازی در سوپرکاپ ایتالیا مذاکراتی با مالک باشگاه داشته است. مالک تیم پروجا در این رابطه گفت: فرم ویلفردو لئون بسیار خوب به نظر می رسد. او با هیجان و مصمم به پروجا بازگشت و کاپیتان جدید ما خواهد بود. همچنین می توانم فاش کنم که ما در مورد آینده صحبت کردیم اما نمی گویم دقیقا چه چیزی گفتیم.

مدیرعامل پروجا تاکید کرد که دوست دارد “ویلفردو” در باشگاه بماند.

در محافل هواداران و کارشناسان این باور وجود دارد که اگر پروجا موفق به کسب هیچ جامی نشود، پایان همکاری لئون با باشگاه ایتالیایی اتفاق خواهد افتاد. لئون تشنه موفقیت ها و کسب جام است بنابراین می توان تصور کرد که او از تغییراتی که این موفقیت را برای او تضمین کند نمی ترسد. در حال حاضر قرارداد لئون لهستانی با تیم پروجا تا پایان فصل اعتبار دارد.  

رسانه های لهستانی همچنین خبر داده که هواداران لهستانی منتظر بوده که لئون به لیگ والیبال لهستان مرسوم به پلاس لیگا برگردد. شنیده می شود لئون از چند باشگاه لهستانی پیشنهاد دارد و باید دید که آینده این بازیکن چگونه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در نیمه نهایی سوپرکاپ ایتالیا پروجای مدعی مقابل ترنتینو با نتیجه سنگین ۳ بر صفر شکست خورد. این نتیجه برای هواداران پروجا غیرمنتظره بود. این دیدار در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ به سود ترنتینو به پایان رسید. در این رقابت، لئون موفق شد ۱۶ امتیاز برای تیمش کسب کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.