تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
کد خبر : 2890

تنها نماینده دوچرخه سوار اعزامی به توکیو: برای حضور در پارالمپیک ۴ سال سختی کشیده‌ام

تنها نماینده دوچرخه سوار اعزامی به توکیو: برای حضور در پارالمپیک ۴ سال سختی کشیده‌ام

مهدی محمدی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت تمریناتش برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: از ۱۲ مرداد تمرینات پیست و جاده را در ورزشگاه آزادی آغاز کرده ام به طوری که صبح ها روزی ۳ ساعت در جاده و بعدازظهرها در پیست رکاپ می زنم تا در شرایط خوبی عازم توکیو

مهدی محمدی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت تمریناتش برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: از ۱۲ مرداد تمرینات پیست و جاده را در ورزشگاه آزادی آغاز کرده ام به طوری که صبح ها روزی ۳ ساعت در جاده و بعدازظهرها در پیست رکاپ می زنم تا در شرایط خوبی عازم توکیو شوم.

وی زمان اعزام خود به بازیهای پارالمپیک را روز جمعه ۲۹ مرداد عنوان کرد و افزود: رقابتم در توکیو از پنجم شهریور در پیست آغاز می شود و سپس ۹ شهریور در تایم تریل انفرادی و ۱۲ شهریور در ماده استقامت رقابت خواهم کرد.

تنها نماینده دوچرخه سوار اعزامی به توکیو در پاسخ به این پرسش که چه پیش بینی از مسابقات دارید، خاطرنشان کرد: چون اولین تجربه حضورم در پارالمپیک است و شناخت زیادی از حریفان پارالمپیکی ندارم، هدفم کسب تجربه و حضور موفق در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ چین است. البته تلاش خواهم کرد در هر سه ماده به نتایج خوبی دست پیدا کنم.

محمدی در پایان پیرامون این پرسش که آیا استرسی برای شرکت در پارالمپیک ندارید، گفت: برای حضور در پارالمپیک ۴ سال است سختی های زیادی را تحمل کرده ام و در بدترین شرایط تمرینات خود را انجام داده ام تا مسافر توکیو شوم. البته تا زمانی که سوار هواپیما نشوم باور نمی کنم که به عنوان تنها نماینده ایران در دوچرخه سواری عازم این رقابت‌ها می شوم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.